Octavia Skrevet 10. mai 2004 #1 Del Skrevet 10. mai 2004 Skal sy gardiner med maljer for første gang. Hvor får jeg tak i billige maljer? Har Ikea? Gardinstanga har diameter på 25 mm hvis den opplysningen trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 10. mai 2004 #2 Del Skrevet 10. mai 2004 Ikea har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 11. mai 2004 #3 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kjøpte hos Ikea. Det finnes finere og i bedre kvalitet (er i plast, mot andre som er i metall), men koster jo under en tredjedel av prisen i forhold til slike butikker som kid og princess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mai 2004 I butikken hvor jeg har bestillt gardingstoffet mitt var maljene også i plast. Spurte ikke om prisen. Var en litt " finere" gardinbutikk, så jeg regnet med at de var ganske overpriset uansett. Skal sjekke på Ikea i dag. Takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå