AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Nå har jeg lest en del på nettet om at det å smøre honning (så rå og uprossesert som det går an å få, dvs ikke den billigste som du finner på Rema1000) på kviser hjelper pga honning er bevist å ha en antibakteriell effekt. Kom over dette bildet der ei har fått redusert kvisene sine en del ved hjelp av en type rå honning, hun har brukt det daglig som en 20-minutters maske; Det er jo ganske imponerende... Bilde: http://imgur.com/YeIVX Noen andre her som har erfaringer med honningmaske mot kviser? Anonymous poster hash: 2791d...d35
Lady Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Oi, kan dette være sant? Ser for fantastisk ut, til å være sant. Men om det er det, vil jeg gjerne vite akkurat hvilken honning hun har brukt!
Gjest BabyBlue Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Du burde punktteste det før du påfører det i ansiktet og har det på i 20 minutter i strekk, det er nemlig mange som kan reagere på det ved rødhet, utslett osv. Bare ha det på et lite punkt på kinnet eller lignende og ha det der i en halvtime eller mer, også vasker du vekk og ser etterpå. Om det ikke har skjedd noe, er du good to go. Ser nemlig på youtube og makeupalley og lignende at mange blir sure og kommenterer at det "ødela huden til de" fordi de reagerte på det. Honning kan være for sterkt for noen... Bruker selv honning til hud og hår av og til, da bruker jeg en raw fra iherb som er god til å spise og til skjønnhetsbehandling. Et obs er et honning kan virke lysnende på hårfarge. Endret 1. desember 2013 av BabyBlue
cocoon Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Fikk lyst til å prøve det, men er jo sikkert litt sånn at det funker for noen men ikke for alle da.
momo Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Tror jeg skal prøve dette mot min eksemhud. Har aldri reagert på honning før, er jo bare og prøve på et lite område. Skulle jeg ikke tåle det på huden, så elsker jeg og barna å spise honning.
muffin26 Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Men hvor kan jeg kjøpe rå honing i Norge?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 åh, stilig. Hvilken honning er best? Anonymous poster hash: b241c...a23
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Jeg har en fra rema:( hva er galt med å bruke den? Anonymous poster hash: 098a1...333
Miss-Grey Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Men hvor kan jeg kjøpe rå honing i Norge? Har sett på nesten samtlige helsekostbutikker jeg har vært på, tror jeg, men jeg bor i Oslo. Se etter Manukahonning, den skal være rå.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Har sett på nesten samtlige helsekostbutikker jeg har vært på, tror jeg, men jeg bor i Oslo. Se etter Manukahonning, den skal være rå. hvilken av de? http://www.manukanorge.no/kategori.php?kategori=13 Anonymous poster hash: b241c...a23
Foreveryoung Skrevet 3. desember 2013 #11 Skrevet 3. desember 2013 Jeg har brukt honning! Funker fjell. Bruker Akaise honning som er kjøpt på Bunnpris:)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2013 #12 Skrevet 3. desember 2013 stilig Kan de som har eller bruker det, dele erfaringen sin her? spennende:) Anonymous poster hash: b241c...a23
Miss-Grey Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 hvilken av de? http://www.manukanorge.no/kategori.php?kategori=13 Anonymous poster hash: b241c...a23 Beklager at jeg ikke har svart deg tidligere. Jeg kjenner ikke til noen av produktene du linker til, jeg har utelukkende kjøpt honning i utlandet selv. Vet imidlertid at helsekostforetninger har manukahonning i mye mindre glass enn de du linket til, til en mye lavere pris. Kanskje greit å starte med et lite glass først, og se hvordan huden reagerer? Jeg har aldri prøvd manukahonning på huden selv, kun til innvortes bruk, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på om det fungerer. Dersom du prøver hadde det vært fint om du kunne skrive ned erfaringene dine i denne tråden, så kan vi andre dra nytte av erfaringene dine
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Beklager at jeg ikke har svart deg tidligere. Jeg kjenner ikke til noen av produktene du linker til, jeg har utelukkende kjøpt honning i utlandet selv. Vet imidlertid at helsekostforetninger har manukahonning i mye mindre glass enn de du linket til, til en mye lavere pris. Kanskje greit å starte med et lite glass først, og se hvordan huden reagerer? Jeg har aldri prøvd manukahonning på huden selv, kun til innvortes bruk, men nå ble jeg veldig nysgjerrig på om det fungerer. Dersom du prøver hadde det vært fint om du kunne skrive ned erfaringene dine i denne tråden, så kan vi andre dra nytte av erfaringene dine Det går helt fint Okei. Ja, jeg må bare orke å gå ned på helsekosten å få kjøpt det Skal dele erfaringene mine når jeg har fått prøvd den! Spennende ) Håper andre her kan skrive ned sine erfaring med honning på huden! Anonymous poster hash: b241c...a23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå