AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 På fredag fikk jeg hun kastrert. I dag har jeg merket at hun er blitt veldig hoven rundt såret. Hun har det ikke noe bra. Hun er skikkelig slapp og ligger bare bak sofan Hva gjør jeg hvis det er betent? Anonymous poster hash: 0d719...f4d
Minya Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Har hun slikket på såret? Det kan være årsaken til at hun er noe mer hoven i dag enn før, selv om det er helt normalt at de hovner noe opp de første dagene etter kastrering. Det er også svært vanlig at de er slappe og sløve to-tre dager etter narkose, samt slappe og inaktive en ukes tid etter et såpass stort inngrep som kastreringen er for en kjette. Reagerer hun positivt på kos og spiser/drikker nok til at du ikke blir bekymret, ville jeg sett det an til i morgen og evt ringt veterinæren som kastrerte henne da. Er hun slapp, sløv og hverken spiser eller drikker, ville jeg ringt veterinærvakta i dag.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Ring vetrinær! Anonymous poster hash: 958f5...d6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå