Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått på isotretinion i snart 3 måneder nå, og har ikke merket noen bedring! Bare forverring.

Vet at det er vanlig med forverring, men nå har det jo vart i litt over 60 dager, er det vanlig?

Anonymous poster hash: 9e6ba...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på det for 4 dager siden.. jeg fikk beskjed av legen min at man ikke så noe bedring før om 4 måneder , snarere tvert imot

Skrevet

Effekten kan også komme etter endt kur, mener jeg å ha hørt. Det vil si at huden gradvis blir bedre etter at du er ferdig med pillene. Jeg har gått på Iso i 7 uker ca. Økte nettopp dosen og har fått en forverring nr 2 (ble også verre de to-tre første ukene). Er bare å bite tenna sammen. Selv sliter jeg med munnviker som sprekker, tørrhet i nesen/neseblod og tørre øyne.

Skrevet

Effekten kan også komme etter endt kur, mener jeg å ha hørt. Det vil si at huden gradvis blir bedre etter at du er ferdig med pillene. Jeg har gått på Iso i 7 uker ca. Økte nettopp dosen og har fått en forverring nr 2 (ble også verre de to-tre første ukene). Er bare å bite tenna sammen. Selv sliter jeg med munnviker som sprekker, tørrhet i nesen/neseblod og tørre øyne.

De jævla krisene altså! Men er jo godt vi er i samme bås.

Du har fått fler bivirkninger enn meg, har så å si bare tørre lepper!

Anonymous poster hash: 9e6ba...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...