AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Etter å ha lest om alle disse miserable skjebnene, alle disse ulykkelige kvinnene og mennene som har slike forferdelige/ubrukelige kjærester, så føler jeg meg som en fantastisk bra kar!! Bare synd hun ikke klarte å se det, men bare det at jeg vet dette er nok til å bli klar for min neste store kjærlighet!! Nok en gang, Takk! :D Anonymous poster hash: 294bb...f63 4
Gjest ghej75 Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Få dama på KG, så kanskje hun innser hvor fantastisk du er til sammenligning også? Eller?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Få dama på KG, så kanskje hun innser hvor fantastisk du er til sammenligning også? Eller? Hadde det bare vært så enkelt :/ Nei, nå er det endelig tid for å fokusere på meg! Vi to brukte så ALT FOR MYE TID på å fokusere på henne. Jeg gjorde det slutt, har lidd meg gjennom kjærlighetssorgen, men har fått all den bekreftelsen på at jeg faktisk er en rimelig bra kar gjennom KG - og ikke det søppelet jeg trodde jeg var Nå er jeg endelig fri! Anonymous poster hash: 294bb...f63
brunsaus123 Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Masse lykke til! Ta med deg alle de gode erfaringene videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå