Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Har veldig tungt hår. Hva kan jeg bruke for at det skal bli mer luftig og mer volum?

2. Har veldig glatt og elektrisk hår. Hva kan jeg bruke som gjør håret litt mer trått?

Kan noen anbefale meg noe som dere selv har erfart at funker? Gjerne send meg en link til produktet.

Jeg spør her, og ikke i frisørsalongen, for der opplever jeg ofte at de bare vil selge!!

Anonymous poster hash: 4e12d...441

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan være enig i at frisører bare vil selge! Makan til elendige produkter de har anbefalt altså, grøss.

Jeg har også tungt og langt hår og bruker følgende:

1. Jeg har flere shampooer og balsamer som jeg veksler på å bruke. Da blir ikke håret vant med èn type slik at det blir flatt, kjedelig og fett fort. Det finnes egne shampooer som skal gi volum, men de virker ikke på mitt hår.

2. Jeg bruker kun balsam fra ørene og ned, aldri i hodebunnen.

3. Jeg bruker tørrbalsam når håret mot hodebunnen begynner å bli fett.

4. Jeg bruker moroccan oil i håret fra ørene og ned for å unngå at det blir tørt og statisk.

5. Jeg sover med flette slik at håret blir litt mer bølgete og "stort" dagen etter. Fiskeflette gir penere bølger enn vanlig flette.

Anonymous poster hash: ecdfd...c7b
Skrevet

Jeg synes denne gir bra med volum:) Du bare sprayer i, og rufser litt i håret

http://www.blivakker.no/product/SEH0003?source=igodigital De selger den til - 30% på blivakker nå. MEN(!!) jeg fikk tørr hodebunn av den, er ikke sikkert du får det, men bare så du er litt obs på det.

Takk! Men bruker du den hver dag som en hårspray, eller bare de dagene håret er fett? Siden det er tørrshampoo :)

Skrevet

Takk! Men bruker du den hver dag som en hårspray, eller bare de dagene håret er fett? Siden det er tørrshampoo :)

Både og, bruker den gjerne dagen etter jeg har vasket håret, da man helst ikke skal ha den i håret lengre enn 24 timer (ifølge frisøren min). Så vasker jeg den ut morgenen etter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...