AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Akk, enda en av disse "er han utro"-trådene. Jeg har aldri møtt en mann som er sannferdig. Helt i fra jeg var lita har alle menn forlatt meg, løyet eller vært utro, inkludert min egen far som har vært veldig flink med alle tre. Dette har ført til at jeg nå ikke greier å stole på folk, og spesielt ikke mannfolk. Så når kjæresten min nå plutselig begynner å oppføre seg rart, så setter jeg på alle bremsene samtidig og blir kastet ut av vogna. Helvete. Først kommer han hjem etter måneder i militæret og ikke vil ha sex. Så slutter han å be om bilder av meg, og slutter å sende selv. Så slutter vi å snakke sammen, og så blir det bare krangling fordi jeg føler meg forsmådd, og han skjønner det ikke. Deretter får han seg snapchat, og der inne kan du jo se hvem du sender mest med, og gjett hva, han har sendt flere hundre bilder til de to jentene han sånn helt plutselig har blitt kjempebestevenner med der oppe. Så ikke bare glemmer han meg, han sitter og sender snapchat med de jentene han tilbringer hver jævla dag med. Til slutt bygger det seg opp, og så eksploderer jeg og beskylder han for å ligge med alt på to ben. Han blir sint og begynner med "får jeg ikke ha jentevenner jeg da?" nei, ikke når du oppfører deg sånn mot dama di. Og ikke når du forsvarer jentene med nebb og klør, IKKE greit. I dag gjorde jeg derfor noe dumt. Jeg logget inn på en snapchat der bildene IKKE blir slettet etter at du har sett dem, på brukeren hans så klart, og den ene jenta har sendt bilde av at hun har skrevet navnet hans på veggen med hjerte rundt, og i tilleg skriver hun "for alltid".. Det kan selvfølgelig være uskyldig, men med de erfaringene jeg har fra før så greier jeg ikke å se den uskyldige biten. Faen. Jeg skjelver og er kvalm og sint og lei meg, og jeg vet ikke hva jeg skal tenke, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo tro han når han sier at han bare vil ha meg, men handlingene hans og de bevisene jeg har tilsier at jeg nok en gang har funnet meg en utro drittsekk. Hvafaen gjør jeg nå? Jeg vil jo ikke si at jeg har logget inn på snapchatten hans og funnet bildet heller. Jeg vet at jeg oppfører meg som ei drittkjerring, men jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre. Han vil jo ikke snakke med meg om det, og han kommer bare med bortforklaringer. "nei, jeg har ikke sendt så mange snaps, og jeg sender jo til hele lista!" ehm.. bortsett i fra meg? Og ikke så mange? Du får ikke 1000 snappoeng på noen måneder av å IKKE sende snaps vel. Dust. FaenFaenFaen.. Jeg vil logge inn på facebooken hans, men det vil jeg ikke gjøre uten tillatelse.. Og han svarer ikke. Anonymous poster hash: 91a01...def
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Trenger du mer bevis for å droppe ham? 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Både ja og nei. Jeg vil ha fler bevis for å finne ut om han lyver meg i trynet når han hevder at han aldri kunne ha gjort noe sånt.. Og når jeg ikke kunne se hva han svarte så vet jeg ikke om det er noe som bare er fra hennes side. Og.. vel, ja. Jeg må ha fler bevis. For bortsett i fra dette så er han en fantastisk fyr, og jeg vil ikke dumpe han hvis det viser seg at det er jeg som overreagerer. Anonymous poster hash: 91a01...def 1
Gjest Seajewel Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 En fantastisk fyr holder ikke på sånn. 8
Gjest Chloè Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Det høres ikke veldig uskyldig ut akkurat, du trenger nok ikke mer bevis nå.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Både ja og nei. Jeg vil ha fler bevis for å finne ut om han lyver meg i trynet når han hevder at han aldri kunne ha gjort noe sånt.. Og når jeg ikke kunne se hva han svarte så vet jeg ikke om det er noe som bare er fra hennes side. Og.. vel, ja. Jeg må ha fler bevis. For bortsett i fra dette så er han en fantastisk fyr, og jeg vil ikke dumpe han hvis det viser seg at det er jeg som overreagerer. Anonymous poster hash: 91a01...def Vel, med den der holdningen så fortjener du jo nesten at han er utro. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Vel, med den der holdningen så fortjener du jo nesten at han er utro. Da er det vel bra at du ikke er dommer. Jeg vil ikke dømme noen uten virkelige bevis, fordi jeg VIL så gjerne at det hele skal være at jeg overreagerer. Jeg vil ikke bevise at jeg kun tiltrekker meg utro drittsekker. Jeg vil jo ikke at dette skal være sant. FaenFaenFaen.. Anonymous poster hash: 91a01...def 4
Gjest TheRighteous Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 (endret) Det der er mer enn bevis nok. Og det at han ikke ville ha sex når han kom hjem fra militæret er jo også et veldig dårlig tegn. Endret 1. desember 2013 av TheRighteous 5
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Da er det vel bra at du ikke er dommer. Jeg vil ikke dømme noen uten virkelige bevis, fordi jeg VIL så gjerne at det hele skal være at jeg overreagerer. Jeg vil ikke bevise at jeg kun tiltrekker meg utro drittsekker. Jeg vil jo ikke at dette skal være sant. FaenFaenFaen.. Anonymous poster hash: 91a01...def Du fikk billedbevis. 1
Tiril Amalie Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Du sier at sexlivet deres er dødt og at han ikke kommuniserer med deg mer. Selv om han ikke er utro så er jo det store problemer i forholdet deres som du ikke kan fikse på egenhånd. 4
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Du kan jo ringe opp den der damen da og presentere deg som kjæresten til ..., og se hvordan hun reagerer. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Det er vel bare å logge seg på facebooken hans. Who cares. Anonymous poster hash: 58cb7...0be 6
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Det er vel bare å logge seg på facebooken hans. Who cares. Anonymous poster hash: 58cb7...0be Hvorfor gjør du ikke som jeg foreslo?
Gjest Seajewel Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Det er jo nesten sånn at vi vet på forhånd hva som venter deg når du går inn på facebooken hans... Og så tar du og gjør som en annen over her foreslo, og ringer henne og presenterer deg som kjæresten. Deretter ringe han og hør på den latterlige forklaringen hans før du viser deg selv litt respekt og dumper den utro drittsekken? 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor gjør du ikke som jeg foreslo? Det var en annen AB som skrev det du siterte forresten. Og jeg finner ikke nummeret hennes, hun er en av de menneskene som ikke står i katalogen. Dessuten burde hun vite at han har kjæreste. Anonymous poster hash: 91a01...def
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Det var en annen AB som skrev det du siterte forresten. Og jeg finner ikke nummeret hennes, hun er en av de menneskene som ikke står i katalogen. Dessuten burde hun vite at han har kjæreste. Anonymous poster hash: 91a01...def Du googler navnet og ser hva som kommer opp. 1
Maus Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Et forhold uten tillit er dømt til å mislykkes, og vil ødelegge deg i prosessen. Er det ikke bedre å være singel enn å gå og være mistenksom og føle deg lurt? Jeg tenker at uavhengig av om han er utro eller ikke bør du gjøre noe med dine tillits-issues før du slår deg til ro i et forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Logg på facebooken hans.. så vet du Anonymous poster hash: baf12...29c 3
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Ikke gjør mer som han kan ta deg på. Det er nok at du har vært inne på mobilen hans og sett bilder, få i nr til de der kjerringene som han veklser hundrevis av bilder med, presenter deg som kjæresten hans i telefonen og hør hvordan hun reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå