Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Vi har vært sammen i 3 mnd nå, og hadde vår aller første krangel for ca 2 uker siden. Den varte bare i 5 min, og vi skværet opp veldig fort. Men nå er det på'n igjen! Han syns at jeg ypper meg opp til krangling hele tiden! Men sånn føler jeg også det! Han skal hele tiden "yppe" med meg og si ting som jeg kan bli sint over, men også ta med en klype salt. Og hvis jeg reagerer på ting han sier (som for eks sier han at hvis vi skal ha sex, så er vi avhengig av han, siden han er den som har ereksjonen) sier han bare -"slutt nå da, det var en spøk. Dere damer tar dere så nær av ting" Jeg føler at vi begge er like, men at vi begge føler at det er den andres feil at vi begynner å krangle! Hvordan løser vi dette? Vi prøver å snakke sammen, og løse tingene før det utspiller seg, men det hjelper visst ikke.. Håper vi kommer over denne 3 mnd perioden! It's killing me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2002 #2 Del Skrevet 14. juni 2002 Dette er fjortisproblemer... Bare vent til du får 2-års krisa, 5-års krisa, 7-års krisa osv... *glizer rått* Hilsen Knut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louise Skrevet 14. juni 2002 #3 Del Skrevet 14. juni 2002 Føler meg litt truffet her ja.... :oops: Har vært sammen med en gutt i tre månder og vi har hatt tre krangler allerede!! Men vi pleier alltid å snakke om det, og skvære opp fort. Tror det er ganske viktig å si fra med en gang noe plager deg, før noe blir et stort problem mellom dere. Louise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå