Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Jeg kjenner en mann som flakker veldig med blikket når jeg prater med han. Han hevder han er interessert i meg, og at han er utrolig seriøs av natur. Men når jeg prater med han, så er det nesten så han er redd for øyenkontakt...greier liksom ikke å holde blikket hans. Vet han er usikker på seg selv. Det er bare at det er utrolig vanskelig å lese han når han ikke greier å se meg rett i øynene...Hva kommer dette av?

Skrevet

Kanskje han har sosial angst eller noe?

Jeg har selv sosial angst og jeg sliter selv med å ha øyenkontakt med folk.

Anonymous poster hash: 0c249...d05
Skrevet

Jeg hadde en kompis en gang som var sånn, han unngikk øyekontakt med folk han prata med, selv sine aller beste venner.

Han klaget sin nød over at jentene han ble interessert i trakk seg unna og da forklarte jeg ham at det var fordi han unngikk øyekontakt når han pratet.

Han ble noe flinkere etterpå, men jeg vet ikke hvordan han er i dag, er mange år siden vi prata sammen.

Begrunnelsen hans var at han ikke ville stirre på folk eller gjøre at de følte seg truet av at han så dem inn i øynene når han snakket med dem. Så det kan være så enkelt, evt som AB over meg sier, sosial angst eller en form for kontaktangst som gjør at han ikke tør å se deg inn i øynene.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg gjordé det mye da jeg hadde sosialangst.

Skrevet

jeg flakker fordi jeg er sjenert og usikker på meg selv.. og har litt sosial angst.

Anonymous poster hash: 6b741...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...