Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier så prøvde jeg da å farge håret mitt blondere slik som jeg har gjort en million ganger med samme fargen som jeg alltid har brukt. Denne gangen gikk det tydeligvis gale for nå er håret mitt blå og litt grålig.

Noen som kan hjelpe meg,har ikke råd til å gå til frisøren.

Innser at jeg må farge det litt mørkere,kanskje mørk blond eller lysebrun.

Kan folk komme med tips og gjerne fargeforslag?

Og ja,jeg vet at jeg er dum men men..Gjort er gjort :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan farge hadde du i utgangspungtet? Strip med blondering. Det koster 99 kr på cubus.

Gjest avocadoen
Skrevet

Hehe, jeg synes ikke du er dum. Det er jo helt normalt å farge hjemme. Jeg gjør det ofte selv :)

Som sagt over kan du kjøpe farge på H&M billig. Men jeg vet ikke hvilken farge du bør ha.

Skrevet

Ikke strip det, det blå går ut med vask :) håret mitt var bensinblått og grønt..

Satt i samme situasjon i august. Gni shampoo i tørt hår, der det er blått. Gjerne en shampoo med sitrus og Kamille. Hos meg var alt borte etter 7-8 vask over 14 dager. Jeg brukte også honning i håret, det fungerte.

Det blå blir også fort bleket av sollys og solarium.

Skrevet

Etter at mine foreldre måtte legge seg ned på gulvet for de lo så mye,fikk de litt vondt av meg og spanderte frisørbesøk.

Selv om mamma foreslo at dette var et bra tidspunkt på å ta julekort bilde :P

Heldigvis at det er eksamenstid nå så alt jeg gjør er å sitte inne og lese fram til frisøren har tid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...