AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Han gir meg til stadighet komplimenter, videre virker det som han prøver å imponere meg. Fks. med språkkunnskapene sine (jeg snakker et annet språk) Stiller meg endel spørsmål i forhold til bakgrunn, bosted osv. som han egentlig allerede vet om ettersom spørsmålene indikerer at han har fulgt meg på samtaler jeg har hatt med andre. Til info så jobber vi sammen.. Anonymous poster hash: ba561...290
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Anyone? Anonymous poster hash: ba561...290
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Dette er sånn jeg snakker med alle mine kollegaer, uansett kjønn, for å ha noe å snakke om. Hva snakker du med folk om da?Anonymous poster hash: 9e173...735
frøkna Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Dette må du nesten kjenne litt på selv. Kan hende han er høflig og vil bli bedre kjent som kollegaer eller venner men også veldig godt mulig han er interessert det tror jeg du vet mye bedre enn noen kan tyde ut i fra hva du skriver.
Gjest Awzm me Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Han høres ikke uinteressert ut ihvertfall. MEn kan hende det er uskyldig flørting bare, og ikke noe mer bak det
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Dette er sånn jeg snakker med alle mine kollegaer, uansett kjønn, for å ha noe å snakke om. Hva snakker du med folk om da?Anonymous poster hash: 9e173...735 Snakker vel på samme måte med unntak av komplimentene til det motsatte kjønn som ikke har noe med arbeidet som sådan å gjøre, og gjentar vel ikke informasjon jeg allerede har så åpenbart. Da sikter jeg til de tingene han spør meg om som jeg vet han allerede har overhørt samtaler om. Anonymous poster hash: ba561...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå