AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hei Jeg har laget en matplan til meg selv. Jeg er ingen proff og jeg vet ikke om det er en bra mat plan? Kan noen som kan noe om dette hjelpe meg? Anonymous poster hash: 5c25e...2e2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg lagde ikke middagen eller kveldsmat Anonymous poster hash: 5c25e...2e2
Gjest Runforit Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Men da er jo matplanen ufullstendig og det er umulig å vite om dette er en bra plan.
gjest_00 Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Men jeg spurte bare om denne delen var bra?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Selv er jeg ikke for matplaner, og lager mat ganske på sparket. Er heller ikke tilhenger av så mye karbohydrater. Men hvis du mener den matplanen funker fint for deg, - bruk den.Anonymous poster hash: e3277...7ae
Glynis Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Finnes det omelett uten egg? Planen ser grei ut den, det kommer litt an på hva du har i smoothien/hvor stor den er.
Gjest carmabell Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Det er for lite energi i den planen, kroppen trenger mere enn det. Likevel kommer det helt an på mengdene selvfølgelig, men det aller beste er å spise uten å ha noen plan, for planer kan fort bli en negativ ting. Klarer du derimot å se på den med friske tanker er den jo bra! Vil anbefale deg å legge noe til salat/skyr/smoothie som feks brød, knekkebrød, havregrøt eller lignende som metter litt mer og har litt mere energi, husk at man også trenger karbohydrater.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Men jeg spurte bare om denne delen var bra? Det er umulig å svare på da hele dagen må sees under ett. Dette er greit hvis du spiser det du mangler til middag/kvelds. Dersom du bare spiser en liten omelett til middag er det ikke greit. Anonymous poster hash: 95128...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå