Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hjelpe meg å lage en fin spilleliste?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Det er jo ikke mulig å velge bare en! Mine favoritter: Main theme from Home Alone Karl Bertil Jonssons julafton Auld lang syne Hjem tl jul med Kråkesølv/Terje Nilsen Nordnorsk julesalme Alt av Frank Sinatra Og hele It´s snowing on my piano, Bugge Wesseltoft. Anonymous poster hash: d807d...e61 1
Erica❤ Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Home for christmas - Maria Menea Fairytale of new york - the pouges All I want for christmas is you - mariah carey Christmas is all around - bill nighy Last christmas - husker ikke artist Happy xmas(war is over) - Celine dion
Ainnjdrea Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 O helga natt er min store favoritt, mange gode artister som synger denne, er bare å velge og vrake i versjoner ut ifra hva man selv liker 1
Llise Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Bon Jovi - I wish every day could be like christmas
Munchlax Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Hem'att tel jul - Vazelina Bilopphøggers
kaffemaskin Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Holly Jolly Christmas - Michael Bublé Nordnorsk julesalme - Moddi Home For Christmas - Maria Mena Himmel på jord - Kurt Nilsen
Saraby Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 The killers med cowboys christmas ball:-D
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Det er mange fine julesanger, og mange som er mindre fine men som en liker på grunn av minnene man har til sangene. Noen av mine favoritter er: A winters tale - Michael Ball Himlen i min favn - Carola En stjerne skinner i natt - Oslo Godspel Choir Det hev ei rose sprunge - Oslo Godspel Choir Det lyser i stille grender - Arve Tellefsen og Nidarosdomens guttekor Deilig er jorden - Sølvguttene Vårres jul - Hans Rotmo Julkortet - DDE The greatest gift of all - Dolly Parton/Kenny Rogers Anonymous poster hash: 5cbcb...6c5
Chord Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Er enig med ganske mange her Men må også nevne disse: "O come, all ye faithful" - Art Garfunkel "Pie Jesu" From Requiem - Charlotte Church "Long december nights" - Dance with a stranger (Frode Alnæs) "Maybe this christmas" - Ron Sexsmith "Merry christmas everyone" - Shakin' Stevens "Julen är här" - Tommy Körberg og Sissel Kyrkjebø "Driving home for christmas" - Chris Rea "It's the most wonderful time of the year" - Andy Williams Elsker julen
Nephthys Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Har en liste med vintersanger og julesanger som jeg liker: O come, o come Emmanuel - Enya Dreams are more precious - Enya One toy soldier - Enya stars and midnight blue - Enya The spirit of Christmas past - Enya Oiche Chiuin (glade jul) - Enya Jul i svingen - fra Jul i svingen-serien Halleluja - Kurt Nilsen mf. Jon Blund! Walking in the air - Peter Auty Fairytale of New York - The Pogues Her er det ny, som på jorderig skedte - St.hallvard-guttene Winter's carol - Tori Amos Winter - Tori Amos The little drummer boy/peace on earth - Bing Crosby og David Bowie Winter wonderland - Dolly Parton Auld lang syne - Mairi Cambell og Dave Francis (annerledes versjon) Ble en lang liste, gitt! Mye forskjellig i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Anonymous poster hash: 750c7...f10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 Anonymous poster hash: bdf95...7b6
Nada Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Albumet "Snow on my piano" av Bugge Wesseltoft. Fantastisk julestemning.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Albumet "Snow on my piano" av Bugge Wesseltoft. Fantastisk julestemning. Det heter ‹‹It`s snowing on my piano››. Anonymous poster hash: d807d...e61
Nada Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Det heter ‹‹It`s snowing on my piano››. Anonymous poster hash: d807d...e61 Takk! Tok det ut av hodet uten å sjekke.
missdior Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Nordnorsk julesalme, spesielt versjonen sunget av Moddi Tårene spruter! Vakker, vakker sang
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Sjekk ut julecd´en til Maria Hauksaas Storeng (Mittet) og Oslo Gospel Choir. Spesielt Deilig er jorden, Lys imot mørketida og Nordnorsk julesalme. Vakkert! Ellers har Helene Bøkse også en nydelig stemme som passer så godt til julesanger. Ellers så liker jeg så godt Hematt til jul - Vazelina Bilopphøggers Home for christmas - Maria Mena Himmel på jord - Kurt Nilsen Gje meg hånda di venn - Kurt Nilsen Stjernesludd - Dumdum boys (ikke julesang kanskje, men vintersang for meg) Anonymous poster hash: 2a7cf...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå