Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sitter og leser innleggene her og det jeg legger merke til er at dersom noen skriver om et problem de har i sitt forhold, kommer det straks noen på banen som skriver om hvilken fantastisk mann de har. Han er så flott og er perfekt på alle mulige måter. Han er øm og kjærlig og når hun kryper inntil ham om kvelden... bla,bla,bla..

Etter hva jeg har hørt er det de som skryter mest som har minst å skryte av..

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det er nok en del som smører litt tjukt på her, men også mange som har et godt forhold. :-)

Gjest Indianlady
Skrevet

Jeg lever i et meget godt forhold så der er sagt. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, Indianlady, jeg er nå ikke så sikker.. Kanskje du er en av dem som er skrevet om over..? :o Siden du var NØDT til å skrive det mener jeg..

Skrevet

Noen tanker og teorier;

1. Positive mennesker som fokuserer på det positive og ikke det negtive. Selv har jeg en kjæreste som til tider kan irritere vettet av meg, men jeg velger å fokusere på det positive. Har en teori om at så lenge du alltid finner postive sider ved enhver ting så har du det bra selv også...

2. Forelskede mennesker overser ofte sin partners feil og mangler.

3. Rådgivende mennesker. En gir ofte råd om en føler en har noe å gi. Hvis jeg for eksempel ser noen som har problemer med sjalusi og ønsker råd om hvordan bli kvitt dritten er det ingen vits for meg å gi råd da jeg selv er sjalu. Da gir jeg heller råd når det gjelder måter en kan glede sin partner med romantiske påfunn i hverdagen da det er noe jeg er veldig glad i å gjøre. Dermed ser jeg kanskje mer "feilfri" ut i andres øyne selv om jeg ikke bevisst gjør meg bedre enn jeg er...

4. Lykkelige mennesker. Ja, for det finnes lykkelige mennesker som lever i harmoniske, gode forhold som kanskje ikke har de helt store konfliktene, men som respekterer hverandre, godtar hverandre og løser problemer uten skrik, skrål og drama...

5. Ulykkelige mennesker som skaper seg en fantasiverden. De finnes nok de også...

Bare ikke mistenk alle som forteller om gode kjærester og lykkelige dager for å pynte på sannheten...

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

jajajajaja du er bare sjalu siden jeg har en heeerrlig mann med en pikk på 27 cm og han serverer meg frokost hver morgen på sengen, og så har vi se, også vasker han gulvet i bar overkropp mens jeg sitter og syns han er sexy også har vi sex, senere på kvelden kanskje vi får besøk av mine foreldre og da er han svigers drøm, kjøper inn vin og lager middag til oss alle, og når roen har senket seg går vi til sengs i den vibrerende sengen vår og har sex, før jeg kryper inntil hn og vi sovner i armene til hverandre!

HVER DAG!!!

Skrevet

Er bare så lei gjester som kommer å mener ditten og datten på forumet her jeg ass :evil:

Skrevet
Jeg sitter og leser innleggene her og det jeg legger merke til er at dersom noen skriver om et problem de har i sitt forhold, kommer det straks noen på banen som skriver om hvilken fantastisk mann de har. Han er så flott og er perfekt på alle mulige måter. Han er øm og kjærlig og når hun kryper inntil ham om kvelden... bla,bla,bla..

Sikkert mange som smører på, so what? Who cares! Tolker forøvrig ditt innlegg dithen at du aldri har opplevd et godt forhold og det er synd. Men selv om ikke du har opplevd det, så er det fult ut mulig for andre å oppleve det. Lykke til videre :wink:

Skrevet

Kan hende det er da vi virkelig tenker på hvor godt vi virkelig har det.

Jeg kunne i hvertfall ikke tenkt meg å byttet ut min mann, han er i

bunn og grunn fantastisk.

Men når det er sagt så er ikke hver dag like rosenrød, og diskusjonene

kan vere heftige innimellom etter lite søvn etter nattevåke med barn,

Men det som er så fint er at vi ALLTID blir venner igjen. :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

vi skryter kjempemye, for å holde fasaden...

Skrevet

Er ikke det det vi blant annet bruker forumet til da?

Klage og syte

Skryte

Opplyse

Fortelle

Oppmuntre

Stille spørsmål

Og mye mye mer. Les eller la vær.

Jeg er fornøyd med forumet jeg :P

Skrevet

Jeg synes noen virker en smule misunnelig, jeg...

Skrevet

Syns forumet gir et bra gjennomsnitt jeg, noen er fornøyd mens andre har et eller annet å klage på...

Sånn det pleier å være det!

Skrevet

Men ärligtalt er dere lykkelig og glad hele tida? Er det aldri noe som plager dere, eller har dere ikke noe problemer? Er dere enig om alt? Og har dere ingen egne meninger? Er ingen av dere sta? Eller kanskje lar dere mannen få bestemme så slipper dere å diskutere eller kanskje krangle? Eller kanskje han lar deg bestemme for han orker ikke å stå for sine meninger?

Beklager men jeg har vanskelig for å tro at de fleste har det helt perfekt. Jammen er alle forskjellige. Og i alle sitt hjem finnes det vel oppturer og nedturer!

Jeg hadde ihvertfall aldri klart å levd sammen med en mann uten egne meninger og gått rundt og värt perfekt! Jammen hadde jeg fölt meg ubruktlig og mislykket hvis jeg hadde hatt en "perfekt" mann!

Og i hele tatt finnes det "Perfekte" mennesker? :klø:

Skrevet

Selv om mennesker gir uttrykk for at de lever i et godt forhold her inne, betyr ikke det at de ikke har noe å klage på. Det kan jo hende at det negative er så ubetydelig at de fokuserer på det positive i steden...

Jeg har selv vært igjennom min ting i ekteskapet, men når ting fungerer bra, velger jeg å nyte det!!! Dessuten kan det være at man ikke ønsker å utlevere alt her inne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke det at de ikke vil utlevere alt her inne, men det er meget påfallende at når noen skriver om et problem, fyker noen til for å fortelle hvor fantastisk mann de har. For det første tror jeg de fleste smører virkelig tjukt på. For det andre er det ikke noe særlig hyggelig mot den som har skrevet at de har det vondt, kanskje nettopp pga sin mann. Det er ikke nødvendig å gni det inn. Spesielt når det ikke en gang er sant at dere har det så bra. Skal nesten vedde på at noen av dere som skriver om hvor flott dere har det har øldrikkende menn med stor mage som sitter i sofaen og fiser mens dere løper og henter neste øl.. :hoho:

Bare så det er sagt: Jeg skriver ikke dette av misunnelse. Lever selv i et bra forhold.

Skrevet

Ser ikke helt problemet ditt jeg. Kan ikke si jeg har opplevd at det er brukere som løper til for å smøre inn at de har det så bra på bekostning av andres problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...