Gå til innhold

kunne dere datet en som ikke liker snobbete fester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spm . Kanskje. Når en mann ikke liker å være der de med "penger" er, eller steder hvor egentlig allmennheten drar ut..da får jeg inntrykk av at han sliter med fordommer og komplekser. Hva får han til å hate disse stedene? Har aldri vært mer på brune pøber og skjulte restauranter enn nå jeg.

Anonymous poster hash: 5b514...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sammen med en mann fra en fin familie og selv har jeg lite til overs for snobbete fester. Jeg drar på noen av dem, men ikke alle. Det funker fint for oss.

Anonymous poster hash: 1ba9e...859

Skrevet

Jeg er sammen med en mann fra en fin familie og selv har jeg lite til overs for snobbete fester. Jeg drar på noen av dem, men ikke alle. Det funker fint for oss.

Finere familie enn din?

• Liker 1
Gjest Spirula
Skrevet (endret)

Er ikke brune puber, og bortgjemte restauranter, ganske så trendy for tiden da?

Jeg har i alle fall fått inntrykk av det.

Endret av Spirula
  • Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg dater ikke menn som ikke kan argumentere for sine syn på ting. Dersom en mann hadde hatt sterke meninger om at han ikke går på enkelte utesteder og argumentet hadde vært "liker ikke folk med/uten penger", så ville jeg ikke ha datet ham mer.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville ikke hatt lyst til å date en som liker snobbete fester, helst ville jeg datet en som ikke liker fester i det hele tatt.... ;)

• Liker 8
Skrevet

Hva er en snobbete fest? Jeg trodde ikke brun pub hadde noe med snobbete fester og fine familier å gjøre - brune puber er jo egentlig noe som er vanligst for arbeiderklassen.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hei TS,

Nei, det ville jeg ikke ha villet!

Skrevet

Hei TS,

Nei, det ville jeg ikke ha villet!

Du vil ha en fyr som vanker på snobbefester?

Skrevet

Dater selv ikke noen som henger på Solli hver helg for å si det sånn....

Ville jo hatt litt med grunnen for hvorfor han ikke trives så godt på sånne steder? Hva med folkene er det han ikke liker? Regner vel med at han kan forklare hvorfor?

• Liker 1
Gjest FuturePrimitive
Skrevet

Må ikke tenke på slike ting. Selv kommer jeg fra "fin" familie, og jeg har alltid foretrukket brune pubber fremfor tacky vestkantklubber. Foretrekker aller helst bare å slappe av hjemme, jogge en tur i skogen eller fiske. Folk er forskjellige, og noe av det tristeste jeg ser er folk som lider av midreverdighetskomplekser og/eller er bakstreverske. Det er forskjell på folk, selv de fra "fine" kår. Sitter i møkkete treningsbukse, drikker kaffe, snuser og fryser fordi jeg sparer strøm og ikke orker fyre opp i peisen. Slapp av :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke snobb, tror jeg. Men liker Aker Brygge. Han takler det ikke. Jeg liker det litt fancy, men kan godt gå på mer " avslappa" steder også. Nå har det blitt sånn at vi bare går dit han vil fordi han er så vanskelig. Kjenner folk med dårligere råd enn han som henger på de " fine" stedene. Ts

Skrevet

Jævla slitsomt med folk som vil vanke på litt finere steder uten å ha penger til det.

• Liker 4
Skrevet

Finere familie enn din?

Jeg er fra bygda fra nord og han er fra en rik familie fra Oslos beste vestkant. Feil av meg å si fin familie, men rike er de. Jeg må pent legge igjen HM klær hjemme på fester i hans omgangskrets og familie.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan definerer man en snobbete fest og et "fint" sted? Jeg går gjerne på et dyrere sted med ei venninne og deler en flaske champagne ei helg, for så å gå på en brun pub og ta en tappøl helga etter. Jeg ser ikke problemet.

• Liker 4
Skrevet

Jævla slitsomt med folk som vil vanke på litt finere steder uten å ha penger til det.

Hadde ikke hatt råd uten den jobben jeg har nå, men bruker ikke mye penger på klær. Fått en del av det fra samboer og har vært på shopping med svigermor. Klager ikke.

Skrevet

Såkalte klyser liker jeg ikke, men lar ikke de stoppe meg fra å dra dit jeg vil. At en voksen mann synes det blir så vanskelig er litt rart. Jeg har ikke de fineste skoene og ilke er jeg noe modell, er ganske vanlig. Synes blåskjell pæ Aker Brygge og en øl i sola er digg. Kan godt ta et glass vin i baren. For han er alt dette krise. Så nå er vi heller på steder med de eldre single som sovner eller forteller om gsmledager. Spennende å høre på, grei stemning, men hborfor ikke variere.ts

Skrevet

Jeg er fra bygda fra nord og han er fra en rik familie fra Oslos beste vestkant. Feil av meg å si fin familie, men rike er de. Jeg må pent legge igjen HM klær hjemme på fester i hans omgangskrets og familie.

Ja, ja.

Hadde ikke hatt råd uten den jobben jeg har nå, men bruker ikke mye penger på klær. Fått en del av det fra samboer og har vært på shopping med svigermor. Klager ikke.

Snakket jeg om klær?

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvem som vil gå på snobbete fester og ikke her, er det du som vil gå på snobbete fester, TS , og kjæresten din som ikke vil? Mulig det er for tidlig på morran for meg, men jeg synes dette var noe uklart...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...