AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Hei! Kjæresten til ei jeg kjenner har vært utro mot henne, og jeg føler jeg burde si noe. Det var riktig nok meg han var utro mot henne med, og dere trenger ikke fortelle meg hvor feil det var for det vet jeg. Så jeg gjorde det slutt etter en stund. Jeg vet jeg skulle gjort noe med det med en gang, men nå ble det bare ikke sånn. Hun aner ingen verdens ting, og er lykkelig og blid. Jeg mener hun burde få vite det for det betyr jo at kjæresten ikke er til å stole på. Jeg er sikkert ikke den eneste han har vert med mens han har vært sammen med henne.. Jeg vet det hadde knust henne hvis hun fikk vite det. Men er bedre å få vite det nå enn senere. Jo fortere jo bedre? Trenger litt hjelp og inspill her.. Anonymous poster hash: 2934a...e6e
Sirah Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Jeg ville satt pris på om noen hadde fortalt meg det om kjæresten min var utro.... 1
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Du puler fyren hennes og nå vil du si sannheten om den her utro fyren hennes? Er du egentlig helt god, lurer jeg på? 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Du puler fyren hennes og nå vil du si sannheten om den her utro fyren hennes? Er du egentlig helt god, lurer jeg på? sånne svar er da unødvendige. Jeg angrer jo som baaare det. Og jeg har gjort det slutt for flere uker siden. Anonymous poster hash: 2934a...e6e
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 sånne svar er da unødvendige. Jeg angrer jo som baaare det. Og jeg har gjort det slutt for flere uker siden. Anonymous poster hash: 2934a...e6e Vel, det at du angrer og har lært får være nok.
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 For det at du angrer hjelper nok veldig på det knuste hjertet hennes 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Det hjelper ikke å angre. Det var før du gjorde det, at du skulle ha vært voksn nok til å stoppe deg selv. I tillegg skal du fortelle henne om det?!? Hva slags menneske er du egentlig? Anonymous poster hash: 32cef...731
cilla89 Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Ikke fortell. Jeg hadde foretrukket å leve lykkelig i uvitenhet, framfor å bli knust.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg hadde foretrukket å vite det framfor å leve i et forhold basert på en løgnAnonymous poster hash: 79ad8...bcf 3
kareen Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Jeg syns du ikke fortjener å kalle deg venninna hennes. Så du burde fortelle det, hvis du har noe som helst samvittighet.
Gjest Kjærleik Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Jeg ville ha blitt fortalt det. Synes det er bedre enn å leve i et forhold hvor fundamentet mangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå