AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er virkelig helt låst, på hva jeg kan kjøpe i julegave til foreldrene mine i år. De sisste årene har det fått matgaver, med hjemmelagte kjels, konfekt, vin, osv. det har vært en suksess. Men nå skal min far snart slankeopereres, og min mor han fått diabetes, så da utgår søtsaker:( (mamma hater kunstig søtning, så ålage noe med det i utgår også) De har ALT, eller kjøper seg det de trenger. mamma druker i bøker, og blader, så det funker heller ikke. gavekort blir ikke brukt, pappa er for opptatt til at vi kunne kjøpe teater/revy biletter... Noen der ute som har noen gode ideer?????????? Anonymous poster hash: 6b5e8...0a5
fruBeist Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Kaffe eller te? Av en litt mer eksklusiv variant enn Ali og Lipton.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Gavekort på restaurant? Anonymous poster hash: aa394...222
super-ida Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Faren din vil jo trenge nye klær........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå