AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 I en alder av 30 år, singel og på ingen måte desperat etter kjæreste. Men, lyver om jeg sier at jeg ikke føler litt på at den bioligiske klokka tikker, og at det selvfølgelig hadde vært kjekt å ha en å dele hverdagen med. Så, var det en venninne som in troduserte meg for appen tinder. Med litt blandet meinger om den type "sjekking" lastet jeg like greit ned appen. Søren heller, hva har man å tape? Etter å bostavlig talt bladd meg gjennom sikkert 200 forskjellige menn/gutter, da de fleste ble dradd til venstre, dukker det opp en søt kar som går over til høyre. Til min store overraskelse, har jaggu vedkommende dratt meg til høyre også! Etter å ha utvekslet x antall meldinger ovet ett par uker, har vi bestemt oss får å møtes, han kommer på besøk til meg til helgen! Med en sverm av sommerfugler i magen, og balndet følelser på dette med å møte en "ukjent", igjen, søren heller, hva har man å tape?? Enten blir det første del av en vellykket kjærlighets historie, eller så blir det en erfaring videre på veien mot å møte den rette. Uansett, føler meg tøffere enn toget! ;-) Anonymous poster hash: 43d95...3f1 2
Gjest SweetSunshine Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Så bra for deg! Håper det blir full match! Tøff-tøff!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Åh! Jeg elsker de glade historiene her inne.
Brian O'Conner Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Kjør på Thomas, du er tøffere enn toget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå