AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 I går var jeg med kjæresten min på fest med "hans gjeng". Jeg hadde ikke så lyst til å dra på den festen fordi den var langt unna, det ble dyrt osv..jeg visste at det var et lite lokale og at en av hans tidligere x-flørter skulle komme der. Jeg er usikker på hun, jeg har opplevd noe på en fest tidligere som gjør det. Han har også sagt ting som gjør at jeg mistenker at han ikke er helt over hun. (Vi har bare vært sammen ett år) Vi snakket om dette, han hadde veldig lyst til at vi skulle dra. Jeg sa at jeg synes det var litt ubehagelig, men at det var ok, han kunne selvfølgelig veksle noen ord med hun hvis det ble naturlig, men at jeg ikke orket noe "klengegreier." Han snakket med hun innimellom på festen. Plutselig står bare de to på dansegulvet og prater og flirer, jeg kjenner det stikker litt.. så kommer låten "du er den finast eg veit" og de to danser. Som eneste på dansegulvet. Det stakk som fy å se det, han VISSTE at hun var en av grunnene til at jeg faktisk grudde meg litt til denne festen, han visse at jeg hadde litt problemer med det men at jeg ikke skulle bli sur hvis han pratet med hun og så velger han å stå og danse tett med hun til en slik sang. Jeg følte at han ikke respekterte meg og ble kjempelei meg og sur. Jeg prøvde å prate med han og fikk til svar at "det ikke er bare å dytte noen vekk". Det endte med en krangel og resten av natten satt jeg mer eller mindre alene og hadde det vondt. Han kom ikke bort EN gang for å prate, han kunne hvertfall prøvd å si noen "trøstende/bekreftende ord"? Hva hadde dere synes? Nå ligger han i sengen, jeg ligger på sofaen og føler at "respektbegeret" er fullt. Anonymous poster hash: 687e3...242
Maneo Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes han oppfører seg som en drittsekk. 4
Gjest Chloe87 Skrevet 1. desember 2013 #3 Skrevet 1. desember 2013 Jeg mistenker faktisk at hun var den store grunnen til at han ville dra på festen, du sier jo selv at det er tydelig at han ikke er over henne. Jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å inngå et forhold med noen når de ikke er over eksen? Det er et stort no,no. Det at han danset med henne til en slik sang i tillegg sier sitt. Jeg får vondt i hjerte mitt bare ved å tenke på om jeg skulle gjort noe slikt mot min samboer. Noe så kaldt og respektløst! Han visste at du ikke var gira på denne festen så topper han kransekaka med å gjøre dette!
Gjest Seajewel Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Du skulle ha gått hjem fra festen og begynt å pakke bagen hans. Han respekterer deg ikke, og er en stor drittsekk. 1
Minnie2 Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Takk for svar! Det var hun som ville danse med han og han hadde visst sagt til hun at de ikke kunne gjøre det fordi jeg ville bli sur. Men han gjorde jo det..fordi det er vanskelig å "skubbe noen vekk"? Jeg skjønner ikke at det skulle være et problem. Nå er han sur og smelte soveromsdøren igjen etter å ha vært på do. Blir så oppgitt :-(
Gjest Chloe87 Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Takk for svar! Det var hun som ville danse med han og han hadde visst sagt til hun at de ikke kunne gjøre det fordi jeg ville bli sur. Men han gjorde jo det..fordi det er vanskelig å "skubbe noen vekk"? Jeg skjønner ikke at det skulle være et problem. Nå er han sur og smelte soveromsdøren igjen etter å ha vært på do. Blir så oppgitt :-( HAN er sur? Det er strengt tatt DU som skal være sur her! Hvor gamle er dere? Hadde jeg vært i samme situasjon som han på dansegulvet så hadde jeg svart: "Dette sømmer seg ikke, dans med noen andre" og gått bort til kjæresten min. Det er DEG han skulle ha danset med, ikke henne. Han kunne ikke "skubbe henne vekk"? Har han ikke baller?
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Hvorfor er TS i et forhold med en fyr som egentlig vil ha en annen dame?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Han er slem. Det der hadde ikke jeg godtatt!!Anonymous poster hash: 1da13...fc8
Nephthys Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er ganske tolerant overfor min samboer. Han får gjerne danse med andre jenter på byen når jeg ikke er der, men jeg syns at det blir helt feil å danse "roligdans" med noen andre enn kjæresten sin. I hvert fall når du er der! Jeg hadde nok satt av litt tid til alvorsprat med denne fyren, og om han ikke ser at det er lite respektfullt overfor deg, hadde jeg nok ikke fortsatt det forholdet. Kan jo være han ser det litt annerledes om du forklarer det for ham på en rolig måte? Lykke til!
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Tråden er ryddet for krenkende utsagn samt svar. Daenerys, mod.
Nordvesta Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Han skylder på henne og han skylder på deg. Skikkelig flott fyr han der!
Gjest Lille-pus Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Det er noe litt undelig når han tydeligvis skylder på deg at han ikke kunne danse med henne fordi du blir sur... og etterpå skylder på henne fordi det ikke bare er å dytte noen vekk.... Vanskelig å bestemme seg hører jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå