Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på god tone med en søt jente som virker helt grei. Har kjent henne noen uker og vært på en del "dates" der bare vi to møtes! Vi har klint og flørtet en del, men ikke hatt sex. HAr lyst på sex, men ikke forhold. Hun har sagt at hun er ute etter noe seriøst. Jeg vet jeg ikke skal utnytte henne men jeg har så gærlig lyst på sex at jeg ikke vil la en sjanse gå fra meg. Hvordan kan kvinner fine på å reagere hvis de føler seg utnytta for sex? Anonymous poster hash: 847cd...2c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ka du tru?

Hvordan ville du like å bli behandlet selv.

Hvordan ville du reagert på å bli behandlet motsatt?

Det er reaksjonene du får.

• Liker 1
Skrevet

Ka du tru?

Hvordan ville du like å bli behandlet selv.

Hvordan ville du reagert på å bli behandlet motsatt?

Det er reaksjonene du får.

Så hun kommer ikke til å hevne seg eller noe?

Anonymous poster hash: 847cd...2c7

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Hvorfor i det hele tatt vurderer du å leke med følelsene til en jente, og utnytte henne ? Er du uintelligent, eller "bare" avstumpet følelsesmessig? Konsekvensene: ødelagte følelser hos jenta du vil utnytte. Hun kan føle at det er noe feil med henne, siden hun ikke er "bra nok". Hun kan i verste fall falle i en depresjon. Kaste bort dyrebare tida hennes, som hun kunne ha brukt på en som er mer moden, og som setter pris på, og bryr seg om henne, en seriøs Mann...

Hvis hun finner ut at du utnytter henne, kan hun i beste fall ta hevn. Ingen kvinner liker å bli utnytta. Voks opp...

• Liker 5
Skrevet

Så hun kommer ikke til å hevne seg eller noe?

Ka du tru?

Er du redd for hevn så er det kanskje best å la det være.

• Liker 1
Skrevet

Å de vil nok bare se beundrende på deg med de kulerunde dådyrøynene sine. :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i det hele tatt vurderer du å leke med følelsene til en jente, og utnytte henne ? Er du uintelligent, eller "bare" avstumpet følelsesmessig?

Han er kåt.

Helt normal, altså.

Skrevet

De kan finne på å gi deg dårlig samvittighet.

Anonymous poster hash: 5b157...4da
Skrevet

Vel, hun kan gi deg dårlig samvittighet.

Hun kan spre rykter som gjør at andre kvinner ikke vil ligge med deg.

Hun kan bli gravid og beholde det.

Hun kan finne på noe psycho for å hevne seg, selv om det er lite sannsynlig.

Hvis hun er voksen og genuin når hun sier at hun vil ha noe seriøst, så vil hun ikke ha sex før noe seriøst foreligger. Dersom hun gjør det likevel så er det selvsagt amoralsk av deg å dra nytte av hennes mangel på selvsikkerhet, men det er likevel noe forutsett.

Det bunner ut i om du vil forholde deg moralsk eller ikke.

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Bitch please.

Mann deg nok opp til å få deg en pulevenn.

• Liker 5
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Er på god tone med en søt jente som virker helt grei. Har kjent henne noen uker og vært på en del "dates" der bare vi to møtes! Vi har klint og flørtet en del, men ikke hatt sex. HAr lyst på sex, men ikke forhold. Hun har sagt at hun er ute etter noe seriøst. Jeg vet jeg ikke skal utnytte henne men jeg har så gærlig lyst på sex at jeg ikke vil la en sjanse gå fra meg. Hvordan kan kvinner fine på å reagere hvis de føler seg utnytta for sex?

Dersom du har sagt til henne at du ikke vil ha noe forhold, er det hun selv som må ta ansvar dersom hun velger å ha sex med deg. Vær ærlig her, så tenker jeg at det ikke kan kalles play.

• Liker 2
Skrevet

Er på god tone med en søt jente som virker helt grei. Har kjent henne noen uker og vært på en del "dates" der bare vi to møtes! Vi har klint og flørtet en del, men ikke hatt sex. HAr lyst på sex, men ikke forhold. Hun har sagt at hun er ute etter noe seriøst. Jeg vet jeg ikke skal utnytte henne men jeg har så gærlig lyst på sex at jeg ikke vil la en sjanse gå fra meg. Hvordan kan kvinner fine på å reagere hvis de føler seg utnytta for sex?

Få deg oppbanka f.eks.

Skrevet

Tja, du er litt på gyngende grunn... har dere sex kan du ikke vite om den nærheten som kan oppstå vil lede deg til å endre ditt syn på å inngå et forhold (til henne). Sier ikke mer, det er hennes ansvar om hun velger ha sex med deg når du har fortalt at du ikke er ute etter et fast forhold.

Skrevet

Hun har sakt hun vil ha noe seriøst, så finn heller ei annen som bare er ute etter sex. Å utnytte noen er ikke greit. Vet ikke helt om det nytter å prøve å forklare hvilke følelsesmessige konsekvenser det kan få for jenta i værste fall, i og med at det kommer ann på om du eier empati eller ikke (siden du spør hvilke konsekvenser det kan få for DEG og egentlig ikke ser ut til å bry deg noe særlig om å såre andre så regner jeg med empati er en mangelvare).

Men som noen andre har sakt så kan det få noen konsekvenser for deg også, som et dårlig rykte (men desverre så er det alt for mange jenter som overser dårlig rykte), men hun kan også bli gravid som andre har påpekt, og beholde barnet.

• Liker 1
Skrevet

Hun har sakt hun vil ha noe seriøst, så finn heller ei annen som bare er ute etter sex. Å utnytte noen er ikke greit. Vet ikke helt om det nytter å prøve å forklare hvilke følelsesmessige konsekvenser det kan få for jenta i værste fall, i og med at det kommer ann på om du eier empati eller ikke (siden du spør hvilke konsekvenser det kan få for DEG og egentlig ikke ser ut til å bry deg noe særlig om å såre andre så regner jeg med empati er en mangelvare).

Men som noen andre har sakt så kan det få noen konsekvenser for deg også, som et dårlig rykte (men desverre så er det alt for mange jenter som overser dårlig rykte), men hun kan også bli gravid som andre har påpekt, og beholde barnet.

Hadde jo vært tilpass for ham.

Skrevet

Hva konsekvensene kan bli? Jo, de kan for eksempel ende opp som jeg gjorde; store problemer med å stole på mannfolk, usikker på seg selv (må da være en grunn til at han ikke vil ha meg, liksom?!), såra, ja lista er lang. Når hun faktisk har sagt at hun er ute etter et forhold, og du ikke er det, da ligger du unna altså! Ellers er du rett og slett bare en dritt.

Ja, så kan hun jo bli gravid da.

Sorry altså, men utnytter du henne, ja da er du en patetisk idiot av en mann.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke noe rart fyrer blir ufrivillig far når de gjør slike dumme ting.

• Liker 2
Skrevet

Hun blir nok såret.

Skrevet

Får håpe hun er litt små psyko, så du får kjenne på hva en forsmådd kvinne kan finne på :ler: Da lærer du deg kanskje å ikke utnytte andres følelser.

Anonymous poster hash: 0aae3...2be
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...