Gå til innhold

Hva synes du om kroppen til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hva synes du om kroppen til samboeren din?

2. Spiser dere det samme?

3. Er du fornøyd med din kropp?

Anonymous poster hash: 990f0...132

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før syntes jeg hun hadde litt hengepupper, men så tok hun brystreduksjon (helseplager), og da ble de plutselig veldig stramme og fine. Vektmessig er hun perfekt, men hun har litt strekkmerker på magen og er litt slapp i musa etter en fødsel. Ansiktet begynner kanskje å eldes en tanke også. Ingenting av dette hadde allikevel spilt noen rolle dersom hun ikke var så steike idiot i tillegg. Ikke kan hun føre en normal, rasjonell samtale, og ikke kan hun holde horeræva si der den hører hjemme heller!! Gud, som jeg forakter dette kvinnemennesket.

Anonymous poster hash: 9ff86...468
  • Liker 6
Skrevet

Hun kunne vært strammere. Og kanskje tatt solarium litt oftere, men ellers er hun vel helt grei. Lever godt med å lukke øynene å la fantasiene fare når vi holder på uansett. Anonymous poster hash: 2c6bb...a81

• Liker 2
Skrevet

Jøss her var det mange bitterpikker. Hva er poenget med å være sammen med noen du ikke finner attraktiv OG synes er idiot?

Gjest Emmanuelle
Skrevet

1. Hva synes du om kroppen til kjæresten din? Han har perfekt kropp, den skitungen. Han trener ofte og har forbrenning som en kullovn, noe som resulterer i six-pack og sprettræv.
2. Spiser dere det samme? Nei. Jeg spiser sunnere enn ham, han elsker smågodt og kan trøkke i seg 1,5 liter cola 3 ganger i uka.
3. Er du fornøyd med din kropp? Nope.

• Liker 2
Skrevet

Før syntes jeg hun hadde litt hengepupper, men så tok hun brystreduksjon (helseplager), og da ble de plutselig veldig stramme og fine. Vektmessig er hun perfekt, men hun har litt strekkmerker på magen og er litt slapp i musa etter en fødsel. Ansiktet begynner kanskje å eldes en tanke også. Ingenting av dette hadde allikevel spilt noen rolle dersom hun ikke var så steike idiot i tillegg. Ikke kan hun føre en normal, rasjonell samtale, og ikke kan hun holde horeræva si der den hører hjemme heller!! Gud, som jeg forakter dette kvinnemennesket.

Om du hadde elsket henne (slik du kanskje har gjort?) hadde du da syntes godt om kroppen hennes?

Jeg var dum og snoket i min samboers tlf en gang, han hadde skrevet til sin venninne en gang det ble slutt mellom meg og han at "det skulle bli godt å få noe fast kjøtt mellom fingrene". Har aldri sagt til han at jeg så den mld, men har tenkt på den nesten hver dag siden jeg så den (1 år). Jeg føler meg ikke vel med han, og kommer aldri til å gjøre det..derfor stikker jeg snart fra forholdet...

Anonymous poster hash: 2da3b...a9f

Skrevet (endret)

Jeg elsker den!! :) Ekte mannemannskropp. Stor, sterk, sprettrumpe, og litt hårete. Perfekt.

Jeg er fornøyd med min egen kropp, men kunne stramme den litt opp.

Endret av Skilpadden
Skrevet

Hva synes du om kroppen til kjæresten din?

Han har en perfekt kropp :) Han trener mye (spiller fotball), er høy, slank og har passe med muskler (etter min smak i alle fall).

Spiser dere det samme?

Ja, stort sett. Spiser middager sammen, prøver å holde det rimelig sunt i hverdagene. I helgene skeier vi litt mer ut, godtedag på lørdager her i huset ;)

Er du fornøyd med din egen kropp?

Tja...med tanke på at jeg har født to barn har jeg vel aldri vært i bedre form enn nå. Jeg trener ofte, er blitt litt trenings"junkie" de siste årene :fnise: Mer fornøyd nå enn da jeg var i tjueårene, selv om jeg selvsagt kunne vært litt strammere både her og der...

Skrevet

Anonymous poster hash: 990f0...132

1. Den er deilig.

2. Ja

3. Nei, med en note: Jeg har færre difuse plager i kroppen enn henne.

Skrevet

Ja, han har en fantastisk kropp.

Jeg spiser mer sjokolade enn han.

Nei, jeg er litt dvask for tiden.

Anonymous poster hash: 1e6e2...d1f

Skrevet

Jeg synes den er kjempefin. Han er høy og muskuløs siden han trener så mye.

Tja, vi gjør vel egentlig det. Men han er mer sulten enn meg, så han spiser større porsjoner. Ingen av oss spiser noe spesielt usunt med unntak i blant i helgene hvor det kanskje settes frem en chipsskål og noe cola ;)

Joda, men kunne tenkt meg enda strammere rumpe + større pupper :P

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Han har en råbra kropp. Han trener 6-7 dager i uka så er veltrent og atletisk. Etter 7 år så er han fremdeles rålekker :)

Ja vi spiser lik mat. Mye proteiner, fett og trege karbohydrater.

Ja, jogger ca. 4 mil i uka så holder den sterk, sunn og frisk.

Skrevet

1. Han er skitdeilig.

2. Nei. Men like sunne/usunne begge to.

3. Ja, er tynn og lang. Men han er ikke interessert lenger, dessverre.

Anonymous poster hash: 1b597...090
Skrevet

Hvorfor er du ilag med henne?

Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Ja, jeg er fornøyd med kroppen hans. Han er kanskje litt tynn, men det er bare jeg personlig som syns.

Nja,han er flinkere til å spise sunt. Gjør jo det stort sett selv også, men vil jeg ha sjokolade eller brus så kan jeg gjerne spise eller drikke det uansett hvilken dag det er. I tillegg kan jeg glemme å spise på jobb for eksempel. På grunn av stress.

Nei, deler av den er ok. Jeg er slank, men utrent så er nok litt dvask. Aner ikke om han tenker noe negativt, men han er for snill til å si noe om det uansett.

Endret av Crazycatlady
Skrevet

1. Han er skitdeilig.

2. Nei. Men like sunne/usunne begge to.

3. Ja, er tynn og lang. Men han er ikke interessert lenger, dessverre.

Anonymous poster hash: 1b597...090

Hvordan er han ikke interessert?

Skrevet

Jeg elsker kroppen hans! :)

Vi spiser stort sett det samme, bortsett fra de dagene han jobber overtid!

Jeg er vel stort sett fornøyd med kroppen min. Et par småting jeg ikke er fornøyd med, men sånn er det vel med alle :)

Skrevet

1: grei nok..... Bryr meg ikke noe særlig

2: nei, jeg spiser kjøtt

3: nei. Jg er for feit. Og stygg og ekkel.

Anonymous poster hash: 39682...b92

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hadde vi ikke funnet hverandre både fysisk og psykisk svært tiltrekkende så hadde det jo ikke blitt no'

Men det gjelder for alle mine menn...

Skrevet

Hadde vi ikke funnet hverandre både fysisk og psykisk svært tiltrekkende så hadde det jo ikke blitt no'

Men det gjelder for alle mine menn...

Den kan ikke jeg si meg enig i :P her er personlighet viktigst, er sammen med en ganske overvektig mann.

Anonymous poster hash: 39682...b92

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...