AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #1 Skrevet 1. desember 2013 Vil bare sende alle utro jævler en hilsen og si dere kan brenne i helvete. Samtidig vil jeg sende varme tanker og en klem til dere som må gå gjennom alt det Dere er verdt så mye mer! Anonymous poster hash: e95d4...9b3 17
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 TS her! Var ikke meningen at det skulle være anonymt :) 4
Gjest Halvor Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har nå mine sterkeste tvil at det er så fryktelig mange som er utro som disse trådene viser 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har både vært den som har opplevd at kjæresten var utro og vært utro selv. Har du opplevd at kjæresten din er utro i det siste siden du er så bitter? Anonymous poster hash: ab263...24c 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Så det er klart nå, at han er utro? Hva skjedde? Anonymous poster hash: 54296...93f 1
Gjest Katten. Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Elsker den der: "du fortjener mer" som automatisk kommer i enhver setting. Hvorfor fortjener man mer - hvordan kan vi uttale oss om hva mennesker fortjener eller ei, som vi ikke vet noe som helst om? 11
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Så det er klart nå, at han er utro? Hva skjedde?Anonymous poster hash: 54296...93f Neinei! Har opplevd det før da, så jeg vet hvor vondt det er. Jeg har bare virkelig ikke noe til overs for de som er det, det er det verste man kan gjøre. 2
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Elsker den der: "du fortjener mer" som automatisk kommer i enhver setting. Hvorfor fortjener man mer - hvordan kan vi uttale oss om hva mennesker fortjener eller ei, som vi ikke vet noe som helst om? Jeg syns en person som har opplevd utroskap virkelig fortjener en som ikke vil være utro mot dem. De fortjener bedre fordi de fortjener en person som elsker dem like mye og setter dem like høyt som en gjør selv. Alle gode personer der ute fortjener jo å bli behandlet bedre. 2
Gjest Katten. Skrevet 1. desember 2013 #11 Skrevet 1. desember 2013 Alle gode personer fortjener det, men hvordan i allverden vet man at alle er gode? Min erfaring tilsier at langt fra alle er gode, og langt fra alle fortjener bedre. 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #12 Skrevet 1. desember 2013 Jeg syns en person som har opplevd utroskap virkelig fortjener en som ikke vil være utro mot dem. De fortjener bedre fordi de fortjener en person som elsker dem like mye og setter dem like høyt som en gjør selv. Alle gode personer der ute fortjener jo å bli behandlet bedre. Så hvis man har vært utro så er man automatisk ikke et godt menneske? Sånn for alltid? Anonymous poster hash: ab263...24c 3
Invicta Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Elsker den der: "du fortjener mer" som automatisk kommer i enhver setting. Hvorfor fortjener man mer - hvordan kan vi uttale oss om hva mennesker fortjener eller ei, som vi ikke vet noe som helst om? Kanskje noen tenker seg at det finnes ting som ingen fortjener - uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Utroskap er helt grusomt for den som blir rammet av det. Det gir en helt egen vond smak i munnen, og det kan gjøre en person svært usikker på seg selv og psykisk sliten og trist i veldig lang tid. Det setter en helt ut av spill. Man blir gjerne helt overrasket, man skulle aldri trodd at den man stolte på kunne gjøre noe slikt. Dessuten sitter man med en ekkel smak i munnen, en følelse av tomhet, og en slags klump i magen som fortsatt er der hver gang man hører navnet på den personen. Det er rett og slett et stort svik. Tanker som; er jeg ikke bra nok? Hva har jeg gjort galt? Kommer noen noen gang til å synes at jeg er tilstrekkelig? er ikke uvanlig. Usikkerhet og sjalusi følger i etterkant, og kan prege forhold i fremtiden. Så tenk deg godt om før du er utro. Det er bedre å avslutte et forhold først, enn å være utro. Utroskap ødelegger liv. Anonymous poster hash: b52ed...4d9 5
Skilpadden Skrevet 1. desember 2013 #15 Skrevet 1. desember 2013 TS her! Var ikke meningen at det skulle være anonymt :) Du er verdt så mye mer. 1
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #16 Skrevet 1. desember 2013 Alle gode personer fortjener det, men hvordan i allverden vet man at alle er gode? Min erfaring tilsier at langt fra alle er gode, og langt fra alle fortjener bedre. INGEN fortjener å oppleve utroskap. Det er nettopp det man fortjener bedre. Uansett hvor idiot man er, ingen fortjener det 4
lillaskogfiol Skrevet 1. desember 2013 #17 Skrevet 1. desember 2013 Så hvis man har vært utro så er man automatisk ikke et godt menneske? Sånn for alltid?Anonymous poster hash: ab263...24c Kan hende man er god når det kommer til andre punkter, men samvittighet har dem ikke 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #18 Skrevet 1. desember 2013 Kan hende samme historier kommer i forskjellige innpakninger her, men ja, utroskap er det nok av. Skulle vært dødsstraff mot det;) nesten. Det gjør vondt!! Har man opplevd det er man ikke den samme etterpå. Jeg fikk et tykkere skall og er langt mindre naiv.Anonymous poster hash: d9671...4d5 4
Gjest noradoll Skrevet 1. desember 2013 #19 Skrevet 1. desember 2013 Gjør ikke mot et annet menneske det du ikke vil at det mennesket skal gjøre mot deg. Hadde folk trodd på dette hadde verden vært et bedre sted å leve.
Gjest noradoll Skrevet 1. desember 2013 #20 Skrevet 1. desember 2013 Å stjele er ikke lov, å drive med sex trakassering er ikke lov, psykisk og fysisk vold i heimen er ikke lov. Dessverre blir det vanskelig å lage en lov mot utroskap, men det er ikke bedre enn noe av det jeg ramset opp. Skulle heller fått et slag i ansiktet enn å bli bedratt. Dessuten kan du anmelde og med det bli hørt. Å være utro får du ikke noe straff for av samfunnet. Det er liksom greit, men tabubelagt. Og ikke får en gjort noe..et moralsk spm. Folk må velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå