Gå til innhold

Har noen av dere fått vekk røde arr etter kviser ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) jeg har slitt med kviser siden jeg var 13 år, pga det så har jeg fått en del piggment forandringer i huden. Jeg har ujevn hudtone og røde kvise arr. Har noen av dere slitt med dette å fått det bort med syrebehandlinger eller liggnende ? Har veldig dårlig selvtillit pga dette :(

Anonymous poster hash: bec37...d05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at å sole seg jevner det litt ut. Brunfargen inneholder jo rødt, slik at det blir mindre kontrast mellom hud og arr. Hvis det kan være til trøst, ser det sikkert mye verre ut i speilet enn det ser ut for oss andre som ser deg. Du vil gjerne se "problemet" mens vi andre ser helheten. Og sammenlignet med en hel kropp med sin personlighet, humør og alt annet som helheten består av, er noen "loppebitt" noe vi knapt legger merke til.

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er arrene da? De blir som regel hvitere etterhvert.

Anonymous poster hash: 111b5...cf4
Skrevet

Jeg begynte med Decleor Aroma White C serien pga pigmentflekker, men jammen var den ikke super til å dempe acne-arr også. Brukte den i ca 4 mnd frem til jeg fikk det resultatet jeg ønsket, og da brukte jeg rensen, toner, serum, dag og nattkrem i samme serien. Dersom du er på budsjett, anbefaler deg å investere i serumet, ga fantastisk resultat på min hud. Og trenger nå ikke lenger å bruke det.

Anonymous poster hash: 7b90f...ec3
Skrevet

Jeg begynte med Decleor Aroma White C serien pga pigmentflekker, men jammen var den ikke super til å dempe acne-arr også. Brukte den i ca 4 mnd frem til jeg fikk det resultatet jeg ønsket, og da brukte jeg rensen, toner, serum, dag og nattkrem i samme serien. Dersom du er på budsjett, anbefaler deg å investere i serumet, ga fantastisk resultat på min hud. Og trenger nå ikke lenger å bruke det.

Jeg har prøvd den, brukte den i seks måneder, fikk hvite nupper av det, og det fikk IKKE de røde arrene til å forsvinne. Følte jeg kastet mye penger ut vinduet.

Anonymous poster hash: c0c01...ae2

Skrevet

Jeg har prøvd den, brukte den i seks måneder, fikk hvite nupper av det, og det fikk IKKE de røde arrene til å forsvinne. Følte jeg kastet mye penger ut vinduet.

Anonymous poster hash: c0c01...ae2

Det fungerer sikkert forskjellig fra person til person som alt annet innen hudpleie.

På meg fungerte det ihvertfall slik at jeg ble kvitt de forferdelige pigmentflekkene jeg hadde rundt munnen og på kinnene, samt reduserte arrene mine. Fikk litt nupper de første 4 ukene, så ble huden vant til produktene og huden så strålende ut.

Skrevet (endret)

I desperate forsøk på å få bort kvisene mine brukte jeg å kløne de bort da jeg var yngre. Jeg har hatt mange røde arr etter kviser som har sittet i huden lenge, men de har forsvunnet nå (er 19 år). Arrene er der fortsatt, men de er ikke røde lengre, og de vises heller ikke med mindre man leter grundig etter de. Mulig det er solingen som har gjort at de har forsvunnet, jeg har iallfall ikke brukt noen krem for å få det bort. Soler meg ikke overdrevent mye, bare opprettholder litt av fargen etter sommeren.

Mulig dette ikke var helt det du var ute etter. Bare tenkte å skrive at de kan forsvinne litt av seg selv etter noen år... Når det så verst ut så funket det å bruke en god foundation og pudder for min del :)

Endret av facepalm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...