Gå til innhold

Dere som sover med olje i håret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva bruker dere som beskyttelse for at det ikke griser til hodeputen? Har tenkte på dushette, plastfolie :fnise:

Noen tips?

Anonymous poster hash: 04ba1...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sovet med kokosolje i håret 1 gang, og det gjør jeg aldri igjen. Fikk nesten ikke skylt det ut! Men jeg brukte bare plastfoilie jeg! Det funket fint for min del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsiktig brødpose med stramt hårbånd rundt? :vetikke: Har forresten skulderlangt hår

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å legge et håndkle på puten, det funker fint.

Trikset med å få oljen ut av håret er å ta shampo i tørt hår. Væter du det først må du bruke en EVIGHET på å vaske alt ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spørre.. Hvilken olje bruker dere? :)

Jeg bruker kaldpresset virgin kokosolje (kjøpes billig på iHerb). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kokosolje. Har enda ikke hatt noen problemer med å få vasket det ut hvis jeg har i shampo før vann.

Hvor får du kjøpt det? :D

Anonymous poster hash: e7390...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal vaske ut olje så er det viktig å bruke så kaldt vann man bare klarer. Å vaske ut olje med varmt vann er veldig vanskelig.

Anonymous poster hash: e9626...204
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet med kokosolje i håret 1 gang, og det gjør jeg aldri igjen. Fikk nesten ikke skylt det ut! Men jeg brukte bare plastfoilie jeg! Det funket fint for min del! :)

Ajajaj. Brukte du mye olje da? Jeg tenkte å blande jojoba- og castorolje i hodebunnen, har kjøpt en rensesjampo som forhåpentligvis fjerner oljen(?)

Plastfolie, ja, hehe, hvordan gjorde du det, og holdt det natten over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvor får du kjøpt det? :D

Anonymous poster hash: e7390...0d4

iHerb eller helsekostbutikker. iHerb er definitivt billigere, men da må man beregne litt ventetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker plastfolie og lue, haha, bra jeg er singel.

Smart!

Pleier å legge et håndkle på puten, det funker fint.

Trikset med å få oljen ut av håret er å ta shampo i tørt hår. Væter du det først må du bruke en EVIGHET på å vaske alt ut.

Når man skal vaske ut olje så er det viktig å bruke så kaldt vann man bare klarer. Å vaske ut olje med varmt vann er veldig vanskelig. Anonymous poster hash: e9626...204

Bra tips dere! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare i tuppene dere gjør dette, hele håret eller hodebunnen?

Leste at en AB over her tenker å blande oljer for hodebunnen. Det er vel veldig bra for tørr hodebunn kan jeg tenke meg? :)

Endret av Notisblokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at en AB over her tenker å blande oljer for hodebunnen. Det er vel veldig bra for tørr hodebunn kan jeg tenke meg? :)

Det varierer, etter behov.

Anonymous poster hash: e9626...204

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker det i hodebunnen og hele håret. Det lindrer den vintertørre og flassende hodebunnen min, og gir meg ikke fetere hår. Det kommer nok an på hvilken hår- og hudtype du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å ha det i hodebunnen for å gi næring til hårrøttene, vil ha fyldigere manke :ler: har lest castorolje skal være bra for det. Ellers er det som AB skriver, varierer og avhenger av behov. F.eks ved mye farging og slitasje på håret ville jeg tatt litt i hele håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på å sove med olje i håret. Lurt!

Hvilken olje bruker dere? Har hår til korsryggen.

Jeg har brukt olivenolje jeg.. Vet ikke om kanskje kokosolje er bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...