Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hallo!

Tenker å gi føttene litt ekstra oppmerksomhet nå som sandalsesongen er her. Lurer på noe ang fotkremer.. er det noe særlig forskjell på en fotkrem og en vanlig bodylotion? Er det egentlig nødvendig med fotkrem som er beregnet på det? Trekker den inn lettere, kanskje? Eller er den "rikere" ?

På forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fotkrem er mye fetere ja. Har en fotkrem fro Scholl, kjempegod..men brukes kanskje 3 ganger i året. :-? Hvis du pusser føttene med pimpstein el, så tror jeg kanskje det holder med vanlig fuktighetskrem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med Body Butter? Det er jo veldig fett..men ser for meg at det kanksje ikke trekker inn ordentlig?

Gjest gjest1
Skrevet

Body butter er ypperlig. La det trekke inn lenge..mens du ser på tv eller noe :)

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg har en veldig lett fin gele fra Scholl. Anbefales.

Den finnes på grønn tube.

Gjest Cuddly
Skrevet

Brukte fotkrem før, men gikk over til å bruke andre, litt fete kremer som jeg likevel har stående... feks. Hemp håndkrem, Jason Aloe Vera All Purpose Cream, Body Butter - alt etter hva jeg har liksom, og det funker like bra!

Skrevet
Fotkrem er mye fetere ja. Har en fotkrem fro Scholl, kjempegod..men brukes kanskje 3 ganger i året.  :-?   Hvis du pusser føttene med pimpstein el, så tror jeg kanskje det holder med vanlig fuktighetskrem.

jeg også... den som man kan bruke som en slags "kur", hehe :) Den er kjempegod og gir føttene masse fuktighet! er nesten like "fuktig" dagen etter jeg har smurt inn føttene - som jeg var da jeg smurte meg inn kvelden før... Den er dyr, synes jeg - men kjempe bra og drøy! Koster en 100-lapp. den heter "Enriched Skin Food".

ta en titt på denne linken, kanskje du får flere idèer/tips?!

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ghlight=fotkrem

Skrevet

Jeg bruker "Mjukfot" fra ACO, kjøper den på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...