AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Nå som bestevenninnen min har forlovet seg, trenger jeg da å gi dem en felles gave eller en gave til hver av dem? Eller, hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 9a822...be5
Gjest ghej75 Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Jeg hadde ikke forventet at bestevenninnen min ga gave til forloveden min også, men en felles gave er helt greit (Vi gir heldigvis ikke julegaver til hverandre lenger uansett).
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Du kan enten gi gave bare til henne, eller en felles gave. Jeg ser ikke på det som nødvendig å måtte gi felles gave til mine venninner som har forlovet seg, men dersom du vil det er det selvsagt i orden! Anonymous poster hash: ab74b...d56
challenger Skrevet 1. desember 2013 #4 Skrevet 1. desember 2013 Jeg gir kun til min venninne, ikke forloveden hennes.
frøkna Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Spørs hvor godt du kjenner forloveden. Til venner ville jeg kjøpt felles, men til bestevenninna mi ville jeg kjøpt til bestevenninna mi og evt liten ekstragave til han om du kjenner han godt.
super-ida Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Vi gjør litt forskjellig fra år til år, begge veier.... Nå har jo sambo blitt god venn med veninnes samboer òg da...... Noen ganger barefelles, noen ganger til hver av de. Dette går begge veier, så bruker vi heller bursdag til å gi hverandre veninnegaver
venus_ Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg kjøper hovedsaklig til venninnen min, julegaveønskene jeg får fra henne er også ting som gjør det naturlig å kjøpe kun til hun. Men kjøper eller lager også noe konfekt eller en liten flaske likør av et slag som jeg gir til de begge.
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Nå som bestevenninnen min har forlovet seg, trenger jeg da å gi dem en felles gave eller en gave til hver av dem? Eller, hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 9a822...be5 Kjøper ikke noe til mine venninners menn.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 *Kjøp til venninna di... hadde syns det var rart å få gave fra damene til kompisene mine....eller fra venninnene til kona..... eller fra kompisene mine haha Anonymous poster hash: 49d96...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå