Gjest Seajewel Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hva har dere i pakkekalenderne til barna, og hva er på den tjuefjerde (24.) pakken? Jeg har pakket inn alle, bortsett fra den siste, for jeg aner ikke hva jeg skal henge på den. Er den tjuefjerde pakken litt større, hos dere?
skruf Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Har pakket inn; Penn, viskelær, truser, sokker, litt snop, refleks, badeskum, "magisk" vaskeklut (sånn tettpakket en som åpner seg i vann, neglelakk, hårpynt, hansker…….og på selveste julaften så får de en pose med fox. Har ikke helt sansen for dyre pakkekalendergaver, og ser ikke helt hvorfor det skal være noe ekstra stort på julaften. På julaften er det jo masse gaver likevel, pluss at vi har en tradisjon med julestrømpe som de åpner om morgenen.
Gjest Raindrops Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Da jeg var barn pleide vi å få noe som kunne aktivisere oss i den siste pakken. Ikke nødvendigvis noe dyrt eller stort, men noe som holdt oss opptatt en stund og tok oppmerksomheten vekk fra ventingen på resten av pakkehaugen en stund.
Gjest Seajewel Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Har pakket inn; Penn, viskelær, truser, sokker, litt snop, refleks, badeskum, "magisk" vaskeklut (sånn tettpakket en som åpner seg i vann, neglelakk, hårpynt, hansker…….og på selveste julaften så får de en pose med fox. Har ikke helt sansen for dyre pakkekalendergaver, og ser ikke helt hvorfor det skal være noe ekstra stort på julaften. På julaften er det jo masse gaver likevel, pluss at vi har en tradisjon med julestrømpe som de åpner om morgenen. Da jeg var barn pleide vi å få noe som kunne aktivisere oss i den siste pakken. Ikke nødvendigvis noe dyrt eller stort, men noe som holdt oss opptatt en stund og tok oppmerksomheten vekk fra ventingen på resten av pakkehaugen en stund. Ja, jeg og tenkte på at det ville være fint med noe som ungen kan holde på med. Hva kan man da gi en fireåring? Lillejulaften er det pakket inn en juledvd (ikke Askepott, siden hun er på tv julaften)
LillaFrosk Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Jeg har pakket inn twist, små kindersjokolader og en del små leker til ca 20,-. Har ingenting spesielt på den 24..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå