AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg holder på med en utrolig fin fyr! Han er veldig gavmild, og elsker å spandere på meg osv.. Og her om dagen spurte han hva jeg ønsket meg til jul.. Siden vi ikke er sammen, så hadde jeg faktisk bare tenkt å gi han en liten oppmerksomhet, siden jeg overhodet ikke hadde forventa å få noe av ham. Men nå virker det som han har planer om å gi meg noe.. Han spurte om jeg hadde en spesiell ting (som koster rundt 1000 lappen) og jeg løy og sa at jeg ikke syntes noe om den tingen, for jeg mener det er ALT for dyrt når vi ikke er sammen enda, og ikke har kjent hverandre særlig lenge. Han tjener veldig bra, så for han er det sikkert bare småpenger, mens for meg som bare har en liten deltidsjobb så er det mye penger. Men jeg ønsker å gi han en julegave! Men aner ikke hva! Tenker på noe rundt 500- 700 kroner, vil liksom gi igjen for alle gangene han har spandert ting og tang på meg (jeg har sagt jeg ønsker å betale selv, men han nærmest tvinger meg til å la han betale..) Han er 26 år gammel, typisk "guttete" interesser som å mekke på bil, bygge muskler osv, men han er også opptatt av å ta seg bra ut. Tenkte litt på å kjøpe en parfyme, men syntes det er litt kjedelig.. Han er veldig omtenksom og herlig! Vil liksom gi han noe han blir veldig glad for. Noen tips? Anonymous poster hash: 6d2be...5a6
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #2 Skrevet 2. desember 2013 Kan jo gi han en gavekurv med litt forskjellig, som noe småverktøy,kreatin/proteinpulver eller andre ting han bruker både til bil eller trening?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #3 Skrevet 2. desember 2013 Kan jo gi han en gavekurv med litt forskjellig, som noe småverktøy,kreatin/proteinpulver eller andre ting han bruker både til bil eller trening? :o Hvem bruker det til vanlig? Anonymous poster hash: 3b02d...f54
Gjest forvirret jente Skrevet 2. desember 2013 #4 Skrevet 2. desember 2013 :o Hvem bruker det til vanlig?Anonymous poster hash: 3b02d...f54 Veldig mange? Om han liker å trene og bygge muskler og skru på bil.
NettMeg Skrevet 2. desember 2013 #5 Skrevet 2. desember 2013 Syns parfyme var en god ide jeg siden han liker og ta seg bra ut Syns forresten dere gir dyre gaver. Den dyreste gaven jeg kjøper i år er på 500 kr til en veldig god venn gjennom mange år. Men har man råd til det så for all del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå