Gå til innhold

Fjerne arr / grop i huden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har / har hatt noen slags kvisearr (som en liten grop) som faktisk har blitt bedre eller helt borte ved hjelp av en slags krem eller et eller annet inngrep?

Del erfaringer og tips her takk! :)

Anonymous poster hash: 7b358...748
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Meh. Har også såkalte groper eller "ice pick scars", og har hatt de på kinnene i flere år. Syrebaserte produkter hjelper til å jevne ut huden og fargen så som så, men på de verste arrene må jeg nok bruke laser eller en ganske tung syrepensling for å bli kvitt de. Det er bare så mye huden kan reparere seg selv... og jeg har ventet og gjort ganske mye for å fikse det.

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Vet dette er en gammel tråd, men det er kanskje greiere å bumpe enn å lage en ny, lurer nemlig på akkurat det samme som TS. Har også lest litt om noe som heter punch excision, og lurer på om dette finnes i Norge?

Anonymous poster hash: 4d62b...aed
Skrevet

Vet dette er en gammel tråd, men det er kanskje greiere å bumpe enn å lage en ny, lurer nemlig på akkurat det samme som TS. Har også lest litt om noe som heter punch excision, og lurer på om dette finnes i Norge?

Anonymous poster hash: 4d62b...aed

Ja det gjør det, er en av de eneste behandlingene som virker på slike arr.

Skrevet

Jeg slet med det samme og fikk fylt Restylane i mine. De er ikke helt borte, men mye bedre! Tenker ikke så mye over dem lenger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...