Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #1 Skrevet 13. juni 2002 Jeg skal gifte meg 7.juni 2003. Alt er stort sett ordnet med kjole,kirke,lokale,forlovere etc....Men nå er jeg usikker på om jeg vil gifte meg.. Jeg og min utvalgte krangler så det fyker, og når jeg beklager meg ovenfor mine venninner er de lojale og mener jeg er altfor tålmodig og for snill, og jeg er vel det også, men man er to for å diskutere,og jeg klarer veldig å si ifra. Vårt forhold har vart i 6 år, og vi har vel alltid hatt litt figher innimellom, men nå tror jeg ikke at jeg orker å kjempe mere. Vi krangler om alt!! nå for tiden er sambo 100% sykmeldt, ikke gidder han å levere vår sønn til dagmamma, eller å hente han( da må jeg jobbe kveldsvakt) ikke kan han hjelpe til hjemme som f.eks rydde av stuebordet,........you name it! han er flnik til å sove frem til kl 17.00. til jeg er hjemme, da er han sur og grinete og mener jeg skal lage mat.....eller dra ut å leie video,og kjøpe hamburgere. sur hvis jeg har lyst å dra til venninner for å skravle!! Vi har en sønn på 3 år som fortjener å vokse opp med sine foreldre, men jeg blir skremt over at han ikke kan hjelpe til hjemme. noen som har noen råd????????? Mvh Lillemor
Lorelai80 Skrevet 13. juni 2002 #2 Skrevet 13. juni 2002 Det kan jo være at det preger ham litt å gå sykemeldt. Eller har han vært like lat hele tiden dere har vært sammen?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #3 Skrevet 13. juni 2002 Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt bryllupsplanene på is inntil videre. Det er bedre å gjøre det nå enn når det er et par uker igjen. Jeg hadde gitt gubben beskjed om at her må det forbedringer til, hvis ikke har dere ingen fremtid sammen.
September-Maja Skrevet 13. juni 2002 #4 Skrevet 13. juni 2002 SNAKK SAMMEN!! Fortell han hva du føler, så kan han fortelle hva det er som plager han - for noe høres det ut til å være. Kommunikasjon er alfa omega! Lykke til.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå