Gjest ghej75 Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg har handlet litt julepynt på Granit, funnet en del, men synes ikke de har all verdens utvalg. På Bolia følte jeg at jeg var kommet inn i en retrojulefeiring fra fremtiden, litt for sært etter min smak. Da jeg var ung og forvirret handlet jeg litt julestæsj på Nille, de tingene har jeg ikke lengre.. Ellers har jeg litt ting jeg har fått fra andre. Jeg liker ting med litt tekstur, naturmaterialer og duse farger, evt. med litt bling som kontrast. Nisser, og rødt har jeg innsett at jeg kan tillate meg å slippe da jeg uansett ikke liker det . Hvor handler dere julepynt? Noen som har noen anbefalinger til steder der det ikke er for tradisjonelt eller utradisjonelt?
Gjest Inggolf Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Har ikke sett etter i år, men jeg så utrolig mange fantastisk fine julekuler på søstrene grene i fjor! Det skal svært mye til før jeg synes ny julepynt er fint, men i øyeblikket hvor vi så disse på søstrene grene så bestemte vi oss for å kjøpe alt nytt til neste år (dvs i år)...så nå håper jeg virkelig at den dukker opp igjen der..
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Der jeg finner noe jeg liker. Kjøper ofte rett før jul eller i romjulen når det er halv pris. Anonymous poster hash: 9c6c8...91e 1
Gjest ghej75 Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Har ikke sett etter i år, men jeg så utrolig mange fantastisk fine julekuler på søstrene grene i fjor! Det skal svært mye til før jeg synes ny julepynt er fint, men i øyeblikket hvor vi så disse på søstrene grene så bestemte vi oss for å kjøpe alt nytt til neste år (dvs i år)...så nå håper jeg virkelig at den dukker opp igjen der.. Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg har kjøpt mye fin pynt på Løiten Lys. Jeg bor i nærheten av Løten, og pleier å ta en tur dit hvert år før jul. De har mye annet enn lys der altså. Anonymous poster hash: d1876...967
*Ariel* Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Vi har en del fra Kremmerhuset, Living og lignende butikker. Noe fra Karen Blixens jul og Georg Jensen. Det går i hvitt, bruntoner, sølv og litt rødt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Jeg er ikke så enormt glad i julepynten som selges på div butikker her i byen så jeg leter litt i bruktbutikker og på loppemarkeder etter ting som jeg kan forandre eller som er annerledes. Men blomsterbutikker har av og til noe fint. Den fineste pynten jeg har er gamle sølvglitterremser og en julemedaljong med bambi, kjøpt på kremmerhuset ifjor. Juletrekuler har jeg begynt å mislike intens, aner ikke hvorfor haha Jeg vurderte å kjøpe slike hvite porselenstrær som Søstrene Grene har, men ombestemte meg da jeg så en reklame i et interiørblad. De var ikke like fine i den settingen. Anonymous poster hash: f78dc...e45
Jolene Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Kjøper mye på bruktbutikker egentlig. Liker å ha noe som ikke alle andre har. Dessuten ønsker jeg meg hver jul en juledekorasjon fra en i familien, da får man litt finere pynt (som jeg ikke ville tatt meg råd til), anbefales!
Zinnia Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg var innom Ählens i går, de hadde et ganske greit utvalg!
loppekasse Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Søstrene Grene har mye fint til en billig penge Har kjøpt en del julepynt derfra de siste årene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå