Gå til innhold

Er så ensom at jeg frivillig arbeider gratis etter at jeg er ferdig på arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i butikk, og bruker for de meste ha tidligvakter, så siden jeg er så ensom når jeg kommer hjem. Så spiser jeg middag og stikker tilbake til jobben, Har pratet med sjefen om det H'n sier at det er opp til meg å bestemme når jeg kommer og går. Så jeg jobber 13t hverdag i 5 uker. Jeg får ikke betalt når jeg er der på kveldstid, men jeg bryr meg ikke om det.

HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? Er 23år og mann

Anonymous poster hash: 06305...2ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å bli medlem av en forening, idrettsklubb, begynne med en hobby e.l.?

Skjønner godt at jobben kan være et greit sted å være istedet for å sitte alene hele tiden, men det er heller ikke sunt å jobbe 13 timer i døgnet over veldig lang tid. Har gjort det selv en del (fordi jeg måtte) og det sliter virkelig på over tid. Man trenger balanse, og om man ikke har et nettverk så kan man søke opp diverse foreninger som driver med noe man er interessert i.

Anonymous poster hash: 80a0d...933
  • Liker 2
Skrevet

Tror det er en side som heter altivitersvenner.no, hører mange har funnet kjekke venner å gjøre ting med der. Eller så har du nettdating...

Menne, har du tenkt på å ja, begynne å trene, eller studere ? Har du ikke noen kompiser du kan invitere på pokerkveld?

• Liker 1
Skrevet

Tror det er en side som heter altivitersvenner.no, hører mange har funnet kjekke venner å gjøre ting med der. Eller så har du nettdating...

Menne, har du tenkt på å ja, begynne å trene, eller studere ? Har du ikke noen kompiser du kan invitere på pokerkveld?

Flyttet fra byen til en annen by pågrunn av arbeid. hvorfor skal jeg kaste vekk penger på trening når jeg går 10000+ skritt hver dag og løfter varer riktig? Jeg er utdannet selger via Salg og Service.

Skrevet

Hva som skjer med deg? Vel, du sier det jo selv, du er ensom. På jobben har du allerede et nettverk, og derfor blir det en lavterskel form for sosialisering.

Jeg tror ikke du tar skade av å jobbe så mye, men det er jo kanskje litt uproduktiv bruk av tiden. Du kunne jo enten jobbet frivillig for f.eks. Røde Kors (f.eks. som besøksvenn for eldre eller i fengslene) eller skaffet deg en jobb med mulighet for betalt overtid?

Skrevet

Flyttet fra byen til en annen by pågrunn av arbeid. hvorfor skal jeg kaste vekk penger på trening når jeg går 10000+ skritt hver dag og løfter varer riktig? Jeg er utdannet selger via Salg og Service.

Nei vet ikke, kanskje fordi det er en mulighet for å skaffe seg venner?

Eller kjøp en hund.

Dessuten, hvis du ikke prøver å være sosial, så er det vel få som skjønner at du er ensom.

• Liker 1
Skrevet

Du får jo ikke utvidet horisonten noe mer på jobben du er i. Har du vurdert å melde deg for frivillighetssentralen, få deg en hobby, eller kanskje en liten ekstrajobb?

Skrevet

Jeg er en person som avskyr å gå ut i byen. Kan ikke fordra fulle folk. Skulle ønske jeg var født i 50 tallet. Jeg passer ikke å være i 21år hundre. Har så mye fellestrekk med bestefar når vi prater. Jeg har enda en gammel nokia og en pc.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en person som avskyr å gå ut i byen. Kan ikke fordra fulle folk. Skulle ønske jeg var født i 50 tallet. Jeg passer ikke å være i 21år hundre. Har så mye fellestrekk med bestefar når vi prater. Jeg har enda en gammel nokia og en pc.

Hmm, betyr det at du frastår fra sosiale sammenhenger med jobben som fredagspils, julebord o.l?

• Liker 2
Skrevet

Hmm, betyr det at du frastår fra sosiale sammenhenger med jobben som fredagspils, julebord o.l?

Nei julebord blir jeg med. men drikker ikke. Blitt invitert på fredagspils, men takket nei

Skrevet

Da høres det jo perfekt ut for deg å bli besøksvenn for eldre? Besøkstjenesten - Røde Kors

Skrevet

Hva med å melde deg som støttekontakt eller noe annet frivillig arbeid? :)

• Liker 1
Skrevet

gå til en psykolog da, og få litt innspill på hvordan du kan komme I kontakt med andre dersom det er det du ønsker. eller stikk på et aa møte og møt folk som ikke drikker... der har du jo et felleskap....

Anonymous poster hash: 3bb5a...fb0
Skrevet

Skjønner godt at jobben er en hyggelig plass å sosialisere på :) Men husk at hvis du skader deg på jobb utenfor arbeidstid så gjelder ikke forsikringen lenger! Apropos trening: Fint at du er i aktivitet i jobben, men noen ganger trenger hjertepumpa litt trim også ;)

Skrevet

Nei julebord blir jeg med. men drikker ikke. Blitt invitert på fredagspils, men takket nei

Nei, du må jo ikke frastå fra sosiale ting med jobben, når du føler deg ensom, og ønsker venner. Hvorfor takker du nei til fredagspils? Det som er så hyggelig. Tenk for en positiv opplevelse det sikkert hadde vært for deg, og hvor glad du hadde vært etterpå. Tenk at de ber deg med. Det betyr jo at de ønsker å tilbringe tid med deg. Hva tror du de tenker når du takker nei? De tror kanskje du ikke er noe interessert, eller har andre venner. Veldig dumt om det er tilfellet da. Du kan jo bli med, og drikke noe uten alkohol:) Synes du skal "hoppe" i det :):smilbla::Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke bedre å sitte hjemme alene slappe av enn å loke på jobben?

Skrevet

Skaff deg en jobb nr to eller meld deg inn i en frivillig organisasjon hvor gratisarbeider ditt går til å hjelpe mennesker som trenger det (pluss at du da utvider antall mennesker du prater med og dermed øker sjansen for å finne noen du liker og kan være med utenom jobb og)?

Anonymous poster hash: 3f10a...ccd
Skrevet

Jeg jobber i butikk, og bruker for de meste ha tidligvakter, så siden jeg er så ensom når jeg kommer hjem. Så spiser jeg middag og stikker tilbake til jobben, Har pratet med sjefen om det H'n sier at det er opp til meg å bestemme når jeg kommer og går. Så jeg jobber 13t hverdag i 5 uker. Jeg får ikke betalt når jeg er der på kveldstid, men jeg bryr meg ikke om det.

HVA ER DET SOM SKJER MED MEG? Er 23år og mann

Kan holde deg med selskap jeg :)

Anonymous poster hash: 2264a...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...