Gå til innhold

Hun tok kontakt, to måneder etter hun gjorde det slutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun gjorde det slutt fordi hun var usikker på følelsene sine, noe jeg aksepterte. Vil ikke være i et forhold, hvis hun ikke vet hva hun vil eller har de rette følelsene.

På disse to månedene har vi ikke hatt noe kontakt. Vi har ikke snakket eller møttes. Vi hadde ingen avtaler om å kutte kontakt (eller opprettholde kontakt), men jeg har ikke tatt kontakt fordi det er lettere å gå videre. Vet ikke hvorfor hun ikke har sagt noe.

Uansett, etter to måneder sendte hun plutselig en melding. Hun skrev bare at hun ikke fikk en jobb hun hadde søkt på og ønsket seg. Det var hele meldingen. Jeg vet det var en jobb hun ville ha, men hvorfor melde dette til meg? Uten å si noe som helst annet...

Anonymous poster hash: a453f...d49
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treng kanskje kos?

Hvis du ikke vil ha et forhold, så bare peis på :) gi henne kos

Skrevet

TS

Hm, hvis hun ville ha kos, ville hun vel ha sagt noe mer. Ikke bare fortalt om denne jobbgreia. Skjønner ikke helt hva hun vil. Trøst?

Skrevet

Ts

Hvorfor vil hun ha trøst av meg? Vi har ikke snakket på to måneder og vi avsluttet ting ikke veldig bra. Når hun sa hun var usikker, sa jeg at dette var for godt. Vi kom ikke til å prøve på nytt senere, vi kom heller ikke til å være veldig nære venner.

Så hva i alle dager tenker hun her? Jeg svarte kun dagen etter "ok".

Skrevet

TS

Hvis noen lurer hvorfor jeg bryr meg eller spør, så er det fordi det provoserer meg litt. Kjente jeg ble irritert når jeg fikk meldingen av henne. Forventer hun virkelig at jeg skal stille opp og trøste henne nå? Etter to måneder?

• Liker 1
Skrevet

Mulig hun søker trøst hos nettopp deg fordi du er noe kjent og trygt.

Sannsynligvis er det ikke noe mer enn bare trøst, og evt. trøstesex hun vil ha, så om jeg var deg ville jeg latt det ligge.

Vært borti de som plutselig trenger trøst jeg også, fører ikke noe til noe annet enn frustrasjon og mer hjertesorg. La det ligge.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje meldingen rett og slett ble sendt feil.

Drit i det og gå videre.

• Liker 1
Skrevet

Hun sender melding til den personen som hun vet var veldig glad i henne og som alltid har støttet henne. Hun er lei seg pga hun ikke fikk den jobben og da søker hun trøst i deg. Tror jeg hadde svart noe som «det var leit det kommer nok andre jobber» eller ingenting. Følelsene hennes har nok ikke forandret seg, hun er bare lei seg og vet at du er der for henne.. det er i hvert fall min teori..

Anonymous poster hash: fc19a...e9f
  • Liker 1
Skrevet

Hun sender melding til den personen som hun vet var veldig glad i henne og som alltid har støttet henne. Hun er lei seg pga hun ikke fikk den jobben og da søker hun trøst i deg. Tror jeg hadde svart noe som «det var leit det kommer nok andre jobber» eller ingenting. Følelsene hennes har nok ikke forandret seg, hun er bare lei seg og vet at du er der for henne.. det er i hvert fall min teori..

Anonymous poster hash: fc19a...e9f

TS

Det er dette som irriterer meg, at hun kanskje tror jeg fremdeles er der for henne. Jeg er ikke det. Derav mitt svar "ok". Når vi ikke har hatt noe kontakt på to måneder, så burde hun ta et hint.

• Liker 1
Skrevet (endret)

TS

Det er dette som irriterer meg, at hun kanskje tror jeg fremdeles er der for henne. Jeg er ikke det. Derav mitt svar "ok". Når vi ikke har hatt noe kontakt på to måneder, så burde hun ta et hint.

Enig i det du sier her, en kan ikke forvente at man skal "være der".

Best å la det ligge. Skjønner godt du er irritert.

Det var en fyr som dumpet meg for en del år siden, som fikk det for seg at jeg fremdeles skulle være der for han, 2 år (!) etter som ei trøstefille.

Endret av Avalon
  • Liker 1
Skrevet

TS

Kjenner meg igjen, så kan en del om det her.. Ville bare gitt faen om jeg var deg! Jeg skjønner at du er irritert. Hun fortjener ikke at du viser henne noen form for følelser :) så gi faen i alt det her og kos deg du! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...