Gå til innhold

Bestevenninna mi ignorerer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og bestevenninna mi har vært venner i noen år nå og har alltid hatt et fint forholdt. Vi er skikkelig like og kan dele absolutt alt med hverandre. I det siate har hun blitt så rar (helt uten grunn, ingenting har skjedd) og skikkelig forandret.. Virker veldig sur på måten hun skriver på osv.. Svarer seint, starter aldri samtaler lengre, noen ganger svarer hun ikke i det hele tatt, virker som hun ikke ryr seg om meg eller noe. Blir veldig leu meg og dette ødelegger meg sykt. Vi som alltid har hatt et bra forhold! Hvorfor er hun sånn mot meg? Jeg har ikke gjort noe en gang. Vi har ikke snakket på mange uker np siden jeg vil ikke ta kontakt ettersom hun er så rar mot meg og sist jeg skrev så svarte hun ikke meg så tenkte og ikke skrive noe før hun skrev til meg, men hun har jo ikke skrivd noe! Før såsnakket vi sammen hver dag på FB men nå bare overser hun meg? Jeg skjønner ikke. Hun var også veldig flink til å starte samtaler før og sa hun savnet meg hele tiden (vi bor litt unna hverandre) og jeg lir så lei meg når jeg ser bilder av hun og andre hele tiden på sosiale medier. Hun henger jo fortsatt med fellesvennenne! Drtte går så innpå meg.. Noen råd på hva jeg burde gjør? Takk for svar!

Anonymous poster hash: 4a2d5...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps: vi er 16

• Liker 1
Skrevet

Ville rett og slett spurt om hun er sint på deg, for det føles som om hun unngår deg. Og så ta det derifra:) Bare vær høflig og et snev av ydmykhet, og så kommer man langt på vei!

Anonymous poster hash: c6ea9...2cc
Skrevet

Hun har gått videre og funnet en ny bestevenninne

Anonymous poster hash: 3d83c...c31
Skrevet

Noe liknende skjedde mellom meg og en av de bedre vennene mine. Jeg trodde ikke jeg hadde gjort noe, men hun hadde oppfattet det slik. Så det var en del misforståelser. Det viktigste er at du spør henne rett ut hva som er galt og om du evt. har gjort noe som har såret henne. Da har hvertfall du gjort ditt! Dersom hun ikke velger å svare så var kanskje forholdet ikke så bra som du trodde?

Anonymous poster hash: 5f9f8...880
Skrevet

Jeg er sånn mot en venninne nå, men hun vet godt hvorfor. Hun har vært ufin mot meg over lengre tid, i starten til dels uten å være klar over det. Etterhvert begynte jeg å si fra, men hun greide ikke å forandre seg. Til slutt fikk jeg nok, og gikk videre med livet mitt. Vi snakker fortsatt sammen og omgås med felles venner, men ikke noe mer enn det, og jeg ønsker ikke noe mer heller fordi hun også har sveket meg og tillit er noe man må vinne hos meg, og den er ikke enkel å få tilbake hvis man har brutt den.

Ut fra egne erfaringer, vil jeg si hun unngår deg fordi hun ikke ønsker at dere skal være så nære lenger. Hvis du ikke aner hvorfor, må du rett og slett spørre henne. Kan også hende hun er sur for noe, og at det går over, men du bør uansett spørre henne om hva det er som skjer.

Anonymous poster hash: cc96b...d00
Skrevet

Hun fikk seg kjæreste hehe? :)

Normalt av venner og kutte ut da... min erfaring har alle gjort det. valget mitt var lett, fikk nye venner og hadde "kompisen" som en kompis når han ble singel.

Sånn er livet gitt

Skrevet

Noe liknende skjedde mellom meg og en av de bedre vennene mine. Jeg trodde ikke jeg hadde gjort noe, men hun hadde oppfattet det slik. Så det var en del misforståelser. Det viktigste er at du spør henne rett ut hva som er galt og om du evt. har gjort noe som har såret henne. Da har hvertfall du gjort ditt! Dersom hun ikke velger å svare så var kanskje forholdet ikke så bra som du trodde?

Anonymous poster hash: 5f9f8...880

Jeg har spurt henne maaange ganger hvorfor hun er sånn og om jeg har gjort noe og sa sier hun bare "nei du har ikke gjorr noe, hva snakker du om" liksom.. Men jeg VET jo at det er noe, hun har aldri vært sånn her før..ts

Skrevet

Hun fikk seg kjæreste hehe? :)

Normalt av venner og kutte ut da... min erfaring har alle gjort det. valget mitt var lett, fikk nye venner og hadde "kompisen" som en kompis når han ble singel.

Sånn er livet gitt

Nei, ikke noen kjæreste!

Skrevet

Jeg er sånn mot en venninne nå, men hun vet godt hvorfor. Hun har vært ufin mot meg over lengre tid, i starten til dels uten å være klar over det. Etterhvert begynte jeg å si fra, men hun greide ikke å forandre seg. Til slutt fikk jeg nok, og gikk videre med livet mitt. Vi snakker fortsatt sammen og omgås med felles venner, men ikke noe mer enn det, og jeg ønsker ikke noe mer heller fordi hun også har sveket meg og tillit er noe man må vinne hos meg, og den er ikke enkel å få tilbake hvis man har brutt den.

Ut fra egne erfaringer, vil jeg si hun unngår deg fordi hun ikke ønsker at dere skal være så nære lenger. Hvis du ikke aner hvorfor, må du rett og slett spørre henne. Kan også hende hun er sur for noe, og at det går over, men du bør uansett spørre henne om hva det er som skjer.

Anonymous poster hash: cc96b...d00

Jeg har spurt henne mange ganger om jeg har gjort noe og da sier hun at det har jeg ikke. Og vi hadde laange samtaler der vi snakket om alt og ingenting dagen før hun begynte å oppføre seg sånn, og vi skrev liksom på slutten "snakkes imorgen" men det ble aldri noe av, og etter det har hun begynt å oppføre seg sånn, så kan umulig vært ufin mot hun..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...