Gå til innhold

Kjoler på Zara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de har bra utvalg av kjoler på Zara i Oslo, eller er det best å bestille over internett?

Anonymous poster hash: 59007...6ae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er best å gå i butikk, da passformen dessverre kan være merkelig på Zara.

Anonymous poster hash: 700a5...ac8
  • Liker 2
Skrevet

Det er best å gå i butikk, da passformen dessverre kan være merkelig på Zara.

Anonymous poster hash: 700a5...ac8

Men vet du om de har like bra utvalg i butikken? :)

Skrevet

Men vet du om de har like bra utvalg i butikken? :)

Jeg synes Zara har store butikker med bra utvalg, men størrelser kan være utplukket. Sikkert verdt å sjekke ut begge deler :)

Skrevet

Jeg synes Zara har store butikker med bra utvalg, men størrelser kan være utplukket. Sikkert verdt å sjekke ut begge deler :)

Takk for svar :) men jeg bor ikke i Oslo, skal bare dit snart.. Og lurer sånn på om jeg skal bestille en kjole fra nettet eller vente til jeg kommer i butikken. Er desperat etter en julekjole nå :fnise:

Skrevet

Synes det er bedre utvalg i butikken enn på nett. Og som noen over her sier, de kan ha merkelige størrelser og passformer, så det er veldig lurt å prøve!

Skrevet

Kan du ikke kjøpe den på nett og så eventuelt ta den med å bytte i butikken? :)

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du kan bestille på nett, få dem levert tilen spesiell butikk, prøve der, og levere tilbake i samme butikk om du finner ut at klærne ikke passer.

Skrevet

Jeg tar ikke sjansen på å bestille fra Zara over nett da det varierer vilt med hvilken størrelse jeg trenger i ulike plagg. Bruker som regel å dra på den på Karl Johan om jeg skal se i butikken, men er sjeldent jeg ser på det som en positiv opplevelse.

Skrevet

Syns Zarabutikkene alltid er utsolgt for alt, hvertfall når jeg skal ha tak i noe.. :vetikke:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...