AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Noen som vet om de har bra utvalg av kjoler på Zara i Oslo, eller er det best å bestille over internett? Anonymous poster hash: 59007...6ae
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Det er best å gå i butikk, da passformen dessverre kan være merkelig på Zara. Anonymous poster hash: 700a5...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Det er best å gå i butikk, da passformen dessverre kan være merkelig på Zara. Anonymous poster hash: 700a5...ac8 Men vet du om de har like bra utvalg i butikken? Anonymous poster hash: 59007...6ae
Lady Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Men vet du om de har like bra utvalg i butikken? Anonymous poster hash: 59007...6ae Jeg synes Zara har store butikker med bra utvalg, men størrelser kan være utplukket. Sikkert verdt å sjekke ut begge deler
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes Zara har store butikker med bra utvalg, men størrelser kan være utplukket. Sikkert verdt å sjekke ut begge deler Takk for svar men jeg bor ikke i Oslo, skal bare dit snart.. Og lurer sånn på om jeg skal bestille en kjole fra nettet eller vente til jeg kommer i butikken. Er desperat etter en julekjole nå Anonymous poster hash: 59007...6ae
challenger Skrevet 1. desember 2013 #6 Skrevet 1. desember 2013 Synes det er bedre utvalg i butikken enn på nett. Og som noen over her sier, de kan ha merkelige størrelser og passformer, så det er veldig lurt å prøve!
Hecubaa Skrevet 1. desember 2013 #7 Skrevet 1. desember 2013 Kan du ikke kjøpe den på nett og så eventuelt ta den med å bytte i butikken?
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. desember 2013 #8 Skrevet 1. desember 2013 Du kan bestille på nett, få dem levert tilen spesiell butikk, prøve der, og levere tilbake i samme butikk om du finner ut at klærne ikke passer.
kills Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Jeg tar ikke sjansen på å bestille fra Zara over nett da det varierer vilt med hvilken størrelse jeg trenger i ulike plagg. Bruker som regel å dra på den på Karl Johan om jeg skal se i butikken, men er sjeldent jeg ser på det som en positiv opplevelse.
skyflakes Skrevet 1. desember 2013 #10 Skrevet 1. desember 2013 Syns Zarabutikkene alltid er utsolgt for alt, hvertfall når jeg skal ha tak i noe.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå