AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hei! Jeg er litt rådvill her, håper noen kan hjelpe,,,, Jeg har vært så heldig og vunnet et nettbrett på jobben min, men har allerede et nettbrett så tenkte og selge det nye. Og får spørsmål om det er garanti på denne, og det er det jo selfølgelig... Men har jo ikke kvittering? Spurte jobben men var ikke mulig for og få dette, tror det var pga regnskap.... Forseglingen er enda ikke brutt. Hva kan jeg gjøre? Er det ikke noe serienr eller noe på nettbrettet som er gjeldene?Anonymous poster hash: cd398...e4b
Klatt Skrevet 1. desember 2013 #2 Skrevet 1. desember 2013 Hvis det er vunnet via jobben, er det naturlig å tro at bedriften har betalt for det. Ergo går produktet under bedrifters egen garantiordning. Ville gjort litt søk rundt dette, da den stiller langt svakere enn hva garantiordningen for privatpersoner er. (Mener det er halv garantitiden (dvs ett år for de fleste nettbrett) og 2 års reklamasjon i stedet for 5). Hvis bedriften ikke kan gi deg kvittering tror jeg det er lite du kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå