Gå til innhold

Hva sparer du til akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sparer du?

sparebørse?

sparekonto?

bsu?

Og hva sparer du til?

Anonymous poster hash: 697ac...53c
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

BSU til egenkapital.

Sparekonto til tatovering og generell buffer.

Skrevet (endret)

Sparebørse og BSU, men BSU'en er ikke så mye å skryte av, forsåvidt er ikke sparebørsen det heller... jeg sparer egentlig ikke.
men de få kronene som kommer i sparebørsen blir bidrag til sydentur.

Endret av According To
Skrevet

Fondssparing for pensjonen. Jeg ønsker å leve godt når jeg blir gammel og kunne reise rundt.

Anonymous poster hash: 276ce...4b9
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Egen bolig. Jeg har nettopp fått finansieringsbevis, så jeg har i grunn finansieringen til ny bolig i orden, men jeg sparer allikevel for å kunne ha mest mulig å rutte til kjøpet (og alt det fører meg seg).

Når jeg har kjøpt bolig skal jeg begynne med egen sparing til pensjon. Samt en stor og fin bufferkonto og sparingskonto til reiser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

BSU

Bryllup

er det eneste akkurat nå. Fra 2014 går bryllup ut og fremtiden inn, dvs ved sparing til pensjon i fond og kvikk nedbetaling av bolig. Samt at feriesparing gjenopptas. Og mannen vil ha sparing til nyere bil også ;)

Gjest bustyvel
Skrevet

Egenkapital til bolig på BSU, samt buffer på sparekonto.

Skrevet

Kortsiktig sparer jeg til størst mulig økonomisk frihet under ulønnet permisjon som jeg skal ha ca feb-aug 2015.

Ellers er det til husbygging som vi også forhåpentligvis ser en start på i 2015.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Til et hus (større bolig).

Sparer på sparekonto og BSU, selv om BSU er bare en dråpe i havet.

Skrevet

Julegaver

Anonymous poster hash: 983f5...436

Skrevet

Har en sparekonto i banken min som det automatisk går inn 1000kr på i måneden. Sparer også halve barnetrygda hver til barna, så det settes inn på hver sin sparekonto til de.

Kortsiktig sparing for tiden er til 40-årsgave til mannen, samt utgifter til overraskelsesfest til han.

Gjest Sagarmatha
Skrevet

Sparekonto til tatovering

Det finnes gode alternativ uten å ruiniere degselv.

Skrevet

Reise til Afrika

Har en konto som heter "reisekasse"

• Liker 1
Skrevet

Ny tatovering og buffer i tilfelle rottefelle

Anonymous poster hash: 56e2a...eab

Gjest Grapefrukt
Skrevet (endret)

BSU og lappen. Lappen står vel i sentrum nå. Og så må jeg spare opp en buffer.

Endret av Grapefrukt
Skrevet

Hvordan sparer du?

sparebørse?

sparekonto?

bsu?

Og hva sparer du til?

Anonymous poster hash: 697ac...53c

Jeg sparer penger på forskjellige kontoer. Solgte fonnene mine under finanskrisen. (kommer vel til å kjøpe noen nye etterhvert)!!

Sparer til bolig nr 2 på høyrentekonto (da jeg ikke har rett på bsu lengre).

Sparer til ferie på en annen høyrekonto.

Sparer penger til barnet mitt på en høyrente i en annen bank.

Samt at jeg sparer til en solid bufferkonto =)

Skrevet

Jeg har ikke så høy inntekt i og med at jeg foreløpig fortsatt får penger fra NAV, og jeg brukte opp sjangsen min på BSU når jeg var ung og dum. Men jeg sparer på sparegrisen min til en varm og god vinterjakke! :)

Anonymous poster hash: 142fa...fbb
Skrevet

Oppussing av leilighet, buffer, reise, og skjemme bort barna.

Anonymous poster hash: 2d592...18d
Skrevet

Sparer i form av å betale på huslånet. Ellers har jeg endel privat gjeld jeg må betale ned før jeg sparer til bil.

Anonymous poster hash: 1e5a1...bf0
Skrevet

Sparer ikke til noe spesielt, men har en høyrentekonto det står litt penger på. (Men det er egentlig litt uøkonomisk, for det hadde nok vært lurere å betale ned på huslånet med de pengene. Men samtidig er det greit å ha en liten buffer.)

Vi skal snart pusse opp litt også, så da kan sparepengene komme veldig godt med.

Jeg har også en BSU-konto, men den er full. Men til neste år kan jeg begynne å sette inn penger på den igjen siden grensen for hva man kan spare øker.

Anonymous poster hash: 6bbda...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...