Gjest snoopy_93 Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Hei! Jeg har kjøpt to verdener på the sims3. Hidden Springs og Barnacle Bay. De er kjøpt i Origin og på bekreftelses e-posten står de kodene man må skrive inn samt en link til siden man løser inn koden. Linken fører til en 404 page not found side på thesims3.com. Jeg søkte derfor opp verdene i google og fant riktig side, løste inn kodene og går inn på kjøpshistorie for å trykke på "last ned".. Greia er at når jeg har trykket på last ned kommer jeg til Origin siden med oversikt over spillene jeg har i Origin.. Alle spillene er der bortsett fra de to verdene. Jeg har forsøkt å laste ned via FireFox og Internettexplorer som er anbefalt fra thesims3.com. Det skal vist nok komme opp en "følg stegene" som ved alle andre instalasjoner (Typ "blablabla, trykk neste for å fortsette/komme til instalasjonen", "blablabla trykk jeg har lest og godtar vilkårene") Jeg har åpnet startprogrammet til the sims3, men de ligger ikke på nedlastinger eller noen andre steder heller.. Er det flere en meg som har problemer med dette? Evt, kan noen hjelpe meg?? Beklager evt skriveleifer, er nok litt bedugget etter gårsdagens julebord enda
deadmansmarionet Skrevet 3. desember 2013 #2 Skrevet 3. desember 2013 Sist jeg lastet ned bonusinnhold til Sims via Origin, ble jeg også bare sendt til Origin-programmet da jeg trykket på linken. Det ordnet seg for meg da jeg åpnet startprogrammet til Sims, og så trykte på last ned. Da kom bonusinnholdet til startprogrammet, og jeg kunne installere det der. Jeg har ikke lastet ned verdener enda, så jeg vet ikke om det er annerledes... Det ordnet seg ihvertfall for meg da jeg åpnet Sims Launcheren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå