Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #1 Skrevet 10. mai 2004 Hvilket program laster du musikk/filmer med? Jeg bruker Kazaa lite - og det går seeeeeint å laste filmer, snakk om uker. Sanger kan også ta en hel evighet å laste.
Gjest Starya Skrevet 10. mai 2004 #4 Skrevet 10. mai 2004 Har brukt Kazaa lite, men har nettopp gått over til DC++.
Sandra Skrevet 10. mai 2004 #5 Skrevet 10. mai 2004 Jeg bruker Kazaa lite - og det går seeeeeint å laste filmer' date=' snakk om uker. Sanger kan også ta en hel evighet å laste.[/quote'] Det kommer vel mest an på hvor rask linje du har Det kommer ikke til å gå raskere med annet program hvis du har en treig linje.
Gjest Virvar Skrevet 10. mai 2004 #6 Skrevet 10. mai 2004 Telenor ADSL 704 Kbps. Er dette lite, er det derfor det går så seint? :klø:
Sandra Skrevet 10. mai 2004 #7 Skrevet 10. mai 2004 Det burde jo kunne gå ganske raskt.. Det kommer an på hvem du laster ned fra også, om de har treig opp-linje vil du ikke få så stor fart Om det er sånn hele tiden, kan det være noe annet enn linjefarten din, for den var ikke så treig Jeg vet ikke helt hva det kunne vært, men kanskje om du har noe annet program eller liknende som tar båndbredden?
Gjest Starya Skrevet 10. mai 2004 #9 Skrevet 10. mai 2004 Jeg erfarte at det gikk mye fortere å laste film/video på DC++, så snart jeg hadde funnet gode huber å koble meg til.
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2004 #10 Skrevet 11. mai 2004 Jeg bruker WinMx og DC++. Win Mx er mye enklere å bruke enn DC++. En ting er hvilken linje du har inn. En annen ting er hvilken linje den du laster ned fra har. Jeeg kan laste ned med 1024 men opp går det bare 256. Litt forskjell det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå