Gå til innhold

Sony Xperia Z1 eller iPhone 5S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny telefon, og valget står mellom disse to.

Noen som har erfaringer med disse og kan fortelle litt om de er fornøyde? Har nå iPhone 5, og er ikke spesielt fornøyd med verken batteri eller lyd (ofte skurring etc.), og vurderer derfor å bytte. Har kun hørt/lest positive ting om Xperia.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Z1 er svær i forhold til IP5S. Ganske stor forskjell og. Z1 tåler en del vann, det gjør ikke iPhone. Er det interessant? Hvorfor vil du ha 5S om du ikke er fornøyd med 5?

Skrevet

Z1 er svær i forhold til IP5S. Ganske stor forskjell og. Z1 tåler en del vann, det gjør ikke iPhone. Er det interessant? Hvorfor vil du ha 5S om du ikke er fornøyd med 5?

Fordi jeg har hatt iPhone siden 2009, og selv om jeg ikke er fornøyd med denne tror jeg det er fordi det har vært mye feil på den. Men, som sagt, på grunn av mye problemer vurderer jeg for første gang å skifte. Synes ikke størrelsen har så stor betydning - og holder foreløpig en knapp på z1. :)

Skrevet

Hvis ikke størrelsen er et problem ville jeg definitivt gått for Z1, ja. Den gjør utrolig mye bra. Men belag deg i så fall gjerne på litt pes når det gjelder å gå fra iOS til Android, mtp overførsel av kontakter, bilder, filer på iPhonen osv. Utover det, velkommen tilbake til den den åpne og fri verden c:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...