Gjest Virvar Skrevet 14. juni 2004 #21 Del Skrevet 14. juni 2004 Vi har fått det til samtididg! Det var til og med første gangen jeg greide å komme uten at det var på egenhånd !!! :-) Og så kom vi samtidig. Minneverdig! Utrolig deilig! :-) *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #22 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg har aldri hatt orgasme samtidig med noen av de jeg har vært med. Jeg har faktisk ikke hatt det i det hele tatt (kun ved onanering), foruten med min nåværende... Og da må vi drive på ut og bort... Men jeg kommer lenge etter han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comeback Kid Skrevet 16. juni 2004 #23 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg kommer sjelden før partneren min. Ofte kan det være at jeg nærmer meg, men holder alltid igjen til hun også er nære ved å komme. Vanligvis går det for oss samtidig. Men innimellom gjør jeg så hun kommer først og jeg kommer etter henne. Mest fordi jeg tenner sinnssykt på å få og se henne komme. Men også fordi jeg elsker lange sex seanser hvor jeg bare rir på kåthets bølgen så lenge som mulig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. juni 2004 #24 Del Skrevet 16. juni 2004 Som regel kommer jeg lenge før han, eller så kjenner jeg at det er lenge til jeg kommer når han kommer. men noen ganger har vi kommet samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 16. juni 2004 #25 Del Skrevet 16. juni 2004 Som regel ikke, men det er morsomt når det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 16. juni 2004 #26 Del Skrevet 16. juni 2004 Fikk første gang under et samleie, så jeg gadd aldri prøve det på egenhånd, men jeg kan styre meg, tilpasser meg han, idet jeg merker at det går for han... Niagara Falls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest V5G Skrevet 17. juni 2004 #27 Del Skrevet 17. juni 2004 Når vi ligger og koser lenge har jeg en tendens til å komme veldig tidlig når vi starter samleiet. Heldigivs har jeg ikke noe problem med å fortsette. Da er det nydelig å se hvordan hun nyter fortsettelsen til hun kommer. Aner ikke om dette er uvanlig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå