Gjesten Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Jeg er på jakt etter pene pledd av typen man kan ha liggende i sofaen. Jeg synes de fra Gant er nydelige, men de fleste er litt i overkant dyre. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ordentlig pene (og helst behagelige) pledd uten å bikke 1500 kr?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Kan du komme med eksempler på pledd du synes er pene? Jeg synes det er veldig enkelt å finne, så da har vi sikkert ikke helt samme smak, så det kan være greit å vite litt hva du leter etter. Anonymous poster hash: 1d5bb...549 1
Gjest Morgun Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Røros-pledd er pene og gode :-) ...og loer noe helt sinnsykt! 1
Grønt blad Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 ...og loer noe helt sinnsykt! Da sitter vi med to helt forskjellige erfaringer. Mine loer ikke, heldigvis. :-)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Jeg er på jakt etter pene pledd av typen man kan ha liggende i sofaen. Jeg synes de fra Gant er nydelige, men de fleste er litt i overkant dyre. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ordentlig pene (og helst behagelige) pledd uten å bikke 1500 kr? Hvorfor ikke kjøpe et bra pledd istedenfor mange som ikke har kvalitet?Anonymous poster hash: d62c1...772
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Kan du komme med eksempler på pledd du synes er pene? Jeg synes det er veldig enkelt å finne, så da har vi sikkert ikke helt samme smak, så det kan være greit å vite litt hva du leter etter. Anonymous poster hash: 1d5bb...549 Hun har jo det, hun skriver at hun liker pleddene fra GANT. Jeg har et GANT-pledd, blått med stjerner. Kostet vel 1800 kr. Det har nå vært i bruk i snart 4 år og er like fint og fantastisk mykt. Kommer heller til å spare litt til hvis jeg skal ha et nytt enn å kjøpe noe annet. Veldig fornøyd. Dette koster jo ‹‹bare›› 1150: http://no.gant.com/city-check-throw-130x180-cm-indigo-blue Anonymous poster hash: 2472c...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Hun har jo det, hun skriver at hun liker pleddene fra GANT. Jeg har et GANT-pledd, blått med stjerner. Kostet vel 1800 kr. Det har nå vært i bruk i snart 4 år og er like fint og fantastisk mykt. Kommer heller til å spare litt til hvis jeg skal ha et nytt enn å kjøpe noe annet. Veldig fornøyd. Dette koster jo ‹‹bare›› 1150:http://no.gant.com/city-check-throw-130x180-cm-indigo-blue Anonymous poster hash: 2472c...2d1 Amen!Anonymous poster hash: d62c1...772
Irie Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Elvang sine pledd er nydelige, synes jeg: http://elvang.net. Prisene varierer etter hvilken kvalitet/miks du ønsker. Selv har jeg et som er 50/50 ull og alpakka, og er kjempefornøyd. Det er tynt og varmt.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Hun har jo det, hun skriver at hun liker pleddene fra GANT. Jeg har et GANT-pledd, blått med stjerner. Kostet vel 1800 kr. Det har nå vært i bruk i snart 4 år og er like fint og fantastisk mykt. Kommer heller til å spare litt til hvis jeg skal ha et nytt enn å kjøpe noe annet. Veldig fornøyd. Dette koster jo ‹‹bare›› 1150: http://no.gant.com/city-check-throw-130x180-cm-indigo-blue Anonymous poster hash: 2472c...2d1 Ja men for oss som ikke vet hva GANT er for noe, kan det være vanskelig å komme med forslag. Anonymous poster hash: 1d5bb...549 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Hvorfor ikke kjøpe et bra pledd istedenfor mange som ikke har kvalitet?Anonymous poster hash: d62c1...772 Kjøper man noe fra gant så betaler man mye av merket. Man trenger ikke betale så mye for å få god kvalitet. Gant har bare gjort god merkevarebygging som gjør at de kan selge så dyrt Anonymous poster hash: ba587...408 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Jeg har faktisk pledd fra nille som er kjempedeilig Anonymous poster hash: ba587...408 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #13 Skrevet 30. november 2013 Ja men for oss som ikke vet hva GANT er for noe, kan det være vanskelig å komme med forslag. Anonymous poster hash: 1d5bb...549 Da kan man google. Kjøper man noe fra gant så betaler man mye av merket. Man trenger ikke betale så mye for å få god kvalitet. Gant har bare gjort god merkevarebygging som gjør at de kan selge så dyrt Anonymous poster hash: ba587...408 Jeg har mye fra GANT og jeg er ikke enig i dette. Ikke har jeg kjøpt det meste dyrt heller, men til en brøkdel av utsalgsprisen. Anonymous poster hash: 2472c...2d1 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #15 Skrevet 30. november 2013 Kjøper man noe fra gant så betaler man mye av merket. Man trenger ikke betale så mye for å få god kvalitet. Gant har bare gjort god merkevarebygging som gjør at de kan selge så dyrt Anonymous poster hash: ba587...408 Jeg har pledd, håndklær, grytevott og kjøkkenhåndkler fra Gant. Jeg betaler gjerne dyrt for kvalitet, enn å kjøpe F.eks. håndklær på Kid, som ikke tåler mye vask og lover som F. Så jeg sier ja takk til kvalitet som varer lenge, lenge og lenge.Anonymous poster hash: d62c1...772 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #16 Skrevet 30. november 2013 Lover=LoerAnonymous poster hash: d62c1...772
Gjest Lille-pus Skrevet 30. november 2013 #17 Skrevet 30. november 2013 Vil tipse om Spinnerigården Ullpledd Meriniopledd Apakkapledd Kasjmirpledd Selv har jeg et dobbelt (tror ikke de lager disse doble pleddene lenger) ullpledd fra Spinnerigården. Jeg sliter det nå på 4. året og har det over dynen på de virkelig kalde vinternettene. Like fint. Prisene er gode hos dem. De er litt for lite kjent desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #18 Skrevet 30. november 2013 Jeg har pledd, håndklær, grytevott og kjøkkenhåndkler fra Gant. Jeg betaler gjerne dyrt for kvalitet, enn å kjøpe F.eks. håndklær på Kid, som ikke tåler mye vask og lover som F. Så jeg sier ja takk til kvalitet som varer lenge, lenge og lenge.Anonymous poster hash: d62c1...772 Man trenger ikke kjøpe gant for å få kvalitet. Det blir liksom litt som å tro at svampen du kjøper på biltema er dårligere enn svampen du kjøper på bilextra bare fordi biltema selger den billigere når det i virkeligheten kommer fra akkurat samme fabrikk. Jeg har håndklær fra princess som tåler mye vask og har aldri opplevd at de har loet. Som sagt betaler man mye for merket når man kjøper fra gant. Det håndkleet fra gant kan være laget av akkurat samme fabrikk som håndkleet fra princess. Hvert merke har ikke egen fabrikk Anonymous poster hash: ba587...408 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #19 Skrevet 30. november 2013 Man trenger ikke kjøpe gant for å få kvalitet. Det blir liksom litt som å tro at svampen du kjøper på biltema er dårligere enn svampen du kjøper på bilextra bare fordi biltema selger den billigere når det i virkeligheten kommer fra akkurat samme fabrikk. Jeg har håndklær fra princess som tåler mye vask og har aldri opplevd at de har loet. Som sagt betaler man mye for merket når man kjøper fra gant. Det håndkleet fra gant kan være laget av akkurat samme fabrikk som håndkleet fra princess. Hvert merke har ikke egen fabrikk Anonymous poster hash: ba587...408 Det er helt klart kvalitetsforskjell på håndklær fra GANT og håndklær fra Princess. Du har åpenbart aldri hatt et håndkle fra GANT. Anonymous poster hash: 2472c...2d1 2
Musaleem Skrevet 30. november 2013 #20 Skrevet 30. november 2013 Hvis du bor i nærheten av Oslo, synes jeg Granit har fine ullpledd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå