Gjest Kv84 Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Kunne du hatt et forhold til en som ingen visste om av visse grunner? Hatt stående singel på Fb, eller bare tatt bort om du er i et forld, singel gift?! Men holder det i alt tid? Er det egentlig viktig med å fortelle hele verden at du er i et forhold? Kanskje det ikke er så ille å være i et hemmelig forhold? Hva legger du i å være i et hemmelig forhold, hva har han gjort? Bare litt grubling om kvelden
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Nei det kunne jeg aldri ha gjort. Hemmeligheter blir alltid avslørt allikevel. Anonymous poster hash: b2576...06d
Steinar40 Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Det kommer ingenting positivt ut av et hemmelig forhold.
Gjest Kv84 Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det kommer ingenting positivt ut av et hemmelig forhold. Vel, man har fått mannen man selv velger og vil ha uten innblanding fra andre. Det er spennende med ting som er hemmelig, jeg har omtrent ingen ting hemmelig. Det gleder å være sammen med en man elsker enn å gå alene og være deppa. Ting ser bedre ut om man er forelsket og betatt av en.
Steinar40 Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Vel, man har fått mannen man selv velger og vil ha uten innblanding fra andre. Det er spennende med ting som er hemmelig, jeg har omtrent ingen ting hemmelig. Det gleder å være sammen med en man elsker enn å gå alene og være deppa. Ting ser bedre ut om man er forelsket og betatt av en. Så lenge det er hemmelig så er det ingen framtid.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Det er jo ikke det at det er hemmelig som er problemet, men det er jo alltid en grunn til at et forhold må holdes hemmelig. Da er det noe som ikke stemmer. Anonymous poster hash: ba71e...a46
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Jeg er søken på et hemmelig seksuelt forhold med en mann som er en del år eldre enn meg. Hehe.... Får vel forbli en drøm.. Foreløpig. Anonymous poster hash: 60557...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå