Gå til innhold

Drittsekk fikk dødsdommen, nå vil han ha hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg trenger å si utover dette.
Han er en regelrett drittsekk og ønsker nå sympati og trøst.
Det er selvfølgelig vanskelig å avvise han, men samtidig er han en motbydelig type som ikke selv på dødsleie fortjener å bli behandlet bedre enn han har behandlet de rundt seg. Jeg har opptredt fattet og vært vennlig. Men egentlig ønsker jeg at han ber om unnskylding til alle rundt seg før han begynner å be.. Om mer... Om det siste...

Anonymous poster hash: 1f0c1...ce6
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye mer jeg trenger å si utover dette.

Han er en regelrett drittsekk og ønsker nå sympati og trøst.

Det er selvfølgelig vanskelig å avvise han, men samtidig er han en motbydelig type som ikke selv på dødsleie fortjener å bli behandlet bedre enn han har behandlet de rundt seg. Jeg har opptredt fattet og vært vennlig. Men egentlig ønsker jeg at han ber om unnskylding til alle rundt seg før han begynner å be.. Om mer... Om det siste...

Snakker du om et familiemedlem?

Skrevet

Jeg snakker om en kamerat, eller hva skal man kalle det, x kamerat som brukte folk og spesielt damer.
Hvis du kan ramse opp 20 typiske ting for en player, drittsekk, egoist osv så får du han.. Da mener jeg ikke bare mot damer, men alle rundt seg, familie og alt..
Det har gått så fort at jeg tror ikke han har forstått hva han har gjort før det er for sent.. Og det er virkelig for sent.. Nå hendvender han seg til meg, og det antakeligvis fordi han ikke tør å unnskylde seg for noen nærmere, eller er avvist der. Han har antakelig ikke respekt for meg likevel og tenker at jeg helt sikkert kommer til å gi han den dosen trøst han trenger. Den siste oppmerksomhet. Og det gjør jeg jo.

Det er bare så absurd problemstilling.
Jeg er kvalm av han og jeg syns knapt synd på han, jeg gjør det bare fordi jeg tenker at alle fortjener en verdig og grei slutt på livet, spesielt når man har fått en sånn beskjed..

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skal du bruke din tid på han?? At han er blitt syk er ikke ditt problem, han får klare å ta kontakt selv med de som burde bety noe, og hvis ingen vil bruke tid på han så er ikke det ditt ansvar. Si farvel og gå.

Anonymous poster hash: 5def9...750
  • Liker 4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Drittsekker har også behov for omsorg når de er døende.

• Liker 1
Skrevet

Det er hva det finnes sykehus til.

• Liker 2
Skrevet

De har de helt sikkert. Men de er selv ansvarlige for å ikke få dette behovet dekket.

• Liker 4
Skrevet

Hei!

Vanskelig å si hva du skal gjøre.

Du må nesten la samvittigheten din bestemme.

Hva med å fortelle eks kompisen din om hva du synes om oppførselen hans og følelsene dine rundt dette?

Det sies at man høster som man sår..... Han sitter nå alene da han ikke har behandlet menneskene rundt seg på en respektfull måte.

Jeg synes at han skal få vite det.

Skrevet

Hva er det han har gjort?

Skrevet

Etter jeg postet dette innlegget, slo det meg faktisk:
Jeg lurer på om ikke dette er løgn?
Kanskje han finner opp hele saken for å få sympati?

WOW..
Hvordan kan man finne ut om det er sannhet eller ikke?

ts

Gjest Eurodice
Skrevet

WOW..

ts

Hvilken sykdom sier han at han har fått, da? Det må vel kunne la seg gjøre å verifisere.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som broren min nesten det her... (Altså er ikke broren min, men akkurat slik er han, et helt forferdelig menneske)... Hadde ikke forundret meg om han kunne ha funnet på noe slikt, spesielt ikke om du er jente og han vil ha sex med deg, for så å droppe deg.

Men om han virkelig er døende er det jo litt frekt å anta også, om han ofte er på sykehus etc. og slikt, så burde du vel anta at det er sant.

Anonymous poster hash: d4f23...b2e
  • Liker 1
Skrevet

WOW..

ts

Det tenkte jeg også faktisk, etter at jeg hadde kommentert. Muligheten er der.

Skrevet

Kreft

Gjest Eurodice
Skrevet

Kreft

Hvilken type kreft? Det er ikke slik at man er dødsdømt av alle typer.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Kreft

Jeg trodde han var dømt til døden for en forbrytelse, ut fra overskriften slo det meg ikke en gang at han kunne ha blitt syk :fnise:

Hva har du selv lyst til å gjøre? Hvordan vil du ha det med deg selv om han faktisk er døende, og du ikke treffer ham?

Skrevet

Langt fremskreden prostatakreft?

Skrevet

Kan jeg la være å presisere hvilken type det er? Det kan jo være en hvis fare for at han, eller noen han kjenner oppholder seg her. Men utifra det han har fortalt er det ikke mye å gjøre med den og det er opp til sjebnen og flaksen,,,og spredninge,.. å bestemme hvor lenge han har å leve..

ts

Skrevet

Selv om man får kreft så betyr det ikke døden for alle.

Anonymous poster hash: e18b7...1f9
Gjest Eurodice
Skrevet

Kan jeg la være å presisere hvilken type det er? Det kan jo være en hvis fare for at han, eller noen han kjenner oppholder seg her. Men utifra det han har fortalt er det ikke mye å gjøre med den og det er opp til sjebnen og flaksen,,,og spredninge,.. å bestemme hvor lenge han har å leve..

ts

Det behøver du ikke si noe om. Men du antydet selv at det kunne være noe han fant på for å få oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...