Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg ser han nesten hver dag og jeg blir helt ør når han er i nærheten. Jeg har en fullstendig trang for å være rundt han og for at han skal se meg. At han skal snakke med meg. Han er ikke læreren min nå lenger, men han var læreren min forrige skoleår. Jeg var typisk en av favorittelevene hans og han brukte mye tid på meg utenom timene. Når han ser meg er han alltid veldig opptatt av hvordan det går med meg og hvor mye han skulle ønske at jeg gikk i klassen hans, noe han ikke sier til andre. Jeg vet at dette er helt urealistisk og at jeg sannsynligvis finner tegn fra han som er ikke-eksisterende. Hva skal jeg gjøre for å slutte å tenke på han på den måten? Jeg bruker mye tid på å dagdrømme om han og tenke hvordan dette evt. kunne utspilt seg...

Flere som har hatt det slik?

Jeg går i Vg3 forresten.

Anonymous poster hash: bdc1f...d0b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, det bringer tilbake til VGs, det var veldig fine dager, deilig å ha noe fint å tenke på. Det går sakte bort om du ser han mindre, eller andre dukker opp. Nyt det, det er jo gøy å ha litt sånne følelser, eller ville du bli kvitt de? Tenk på noe annet fint, om det er mulig :)

Skrevet

Jaaa, det var ganske deilig forrige skoleår. Da gledet jeg meg til timene hans og arbeidet ekstra mye for hans skyld. Nå som jeg ikke har han som lærer lenger føler jeg det blir litt slitsomt. Jeg er også litt redd for at han merker noe når jeg snakker med han. Blir litt nervøs og stresset som er ganske gjennomskuelig (hehe). Eller at jeg bare kommer bort og spør han om noe HELT random bare på grunn av at jeg MÅ snakke med han... Haha.. Han lurer sikkert på hva i alle dager jeg driver med.......

Skrevet

Helt ærlig nå ts. Om muligheten hadde oppstått, ville du ha pult læreren din?

Anonymous poster hash: f2708...169
Skrevet

Helt ærlig nå ts. Om muligheten hadde oppstått, ville du ha pult læreren din?

Hehe.... Sannsynligvis.

Skrevet

Men for å understreke.. Han er jo ikke læreren min nå lenger.

Skrevet

Hva er det som konkret gjør at du er helt lost i ex-læreren din? Har han fin rumpe eller en flott snurrbart?

Skrevet

Nei.. Han er egentlig ikke spesielt kjekk. Han er veldig snill og morsom som gjør han veldig sjarmerende og attraktiv. I tillegg er han veldig smart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...