AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen som vet hvor jeg finner et billig minnekort til S4 Active? 32 eller 64 GB. Vet om www.dealextreme.com, men jeg aner ikke hvordan jeg finner det der(ikke så god på data). Noen som kan hjelpe? Da hadde jeg blitt utrolig glad! Anonymous poster hash: a827c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. november 2013 #2 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen som vet hvor jeg finner et billig minnekort til S4 Active? 32 eller 64 GB. Vet om www.dealextreme.com, men jeg aner ikke hvordan jeg finner det der(ikke så god på data). Noen som kan hjelpe? Da hadde jeg blitt utrolig glad! Anonymous poster hash: a827c...886 Takket være deg, lærte jeg noe nytt i dag: SDXC Den "gamle" standarden (SDHC/microSDHC) går opp til og med 32GB, mens de nye tar over fra 64GB og oppover. Derfor finner du ingen SDHC som er på mer enn 32GB, mens du må få tak på et SDXC kort om du vil ha et på 64GB eller større (telefonen din støtter max 64GB). Som med alle nye teknologier er de alltid dyre når de er nye, så jeg tipper de rimeligste kortene du finner (i antall GB pr krone), er (micro)SDHC kort på 32GB størrelse. Happy hunting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #3 Del Skrevet 30. november 2013 Takk for svar! Da lærte jeg også noe nytt i dag. Hehe! Jeg trenger vel egentlig ikke mer enn 32 GB, og ser nå at det er ganske stor prisforskjell på de to, så da går jeg for 32 GB! Vet noen om denne funker til Samsung Galaxy S4 Active? http://dx.com/p/ssk-class-6-micro-sdhc-tf-card-32gb-233993 Anonymous poster hash: a827c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 1. desember 2013 #4 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor billig må dette være og hva skal du ha på det? Dårlige minnekort (lav skrivehastighet) kan være med på å gjøre telefonen tregere i noen tilfeller. Antar du mangler plass på telefonen siden du vil ha minnekort, men hva skal du lagre? Bilder, film? Apps? Du får lignende minnekort som det der til rundt 200, kanskje 250 i Norge, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #5 Del Skrevet 1. desember 2013 Helst så billig som mulig(fattig student), men ikke et dårlig minnekort med lav skrivehastighet. Er det jeg linket til dårlig? Jeg har bestilt tlf nå, så jeg tenkte å kjøpe et minnekort til den for å få plass til blant annet bilder, filmer og apps Har bare funnet 32 GB minnekort til rundt 350-400 kr! Så jeg håpet på å finne et billigere, men like bra minnekort et annet sted. Anonymous poster hash: a827c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 1. desember 2013 #6 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Finnes masse av dem til lavere pris. http://www.prisjakt.no/category.php?k=865#rparams=l=s150585445 Class 10 burde være greit. Endret 1. desember 2013 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #7 Del Skrevet 1. desember 2013 Se der ja! Tusen takk!! Anonymous poster hash: a827c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2013 #8 Del Skrevet 1. desember 2013 Se der ja! Tusen takk!! Anonymous poster hash: a827c...886 Tok meg den friheten å låne linken til Zzyzx, og sortere ut alle klasse 10 kortene:http://www.prisjakt.no/category.php?l=s150589082&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 1. desember 2013 #9 Del Skrevet 1. desember 2013 Se også på kolonnen skrivehastighet, høyere er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2013 #10 Del Skrevet 1. desember 2013 Se også på kolonnen skrivehastighet, høyere er bedre. Sånn! (Nå er det ikke alle som har oppgitt skrivehastighet da, prisjakt er vel basert på "community of contributors" også?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2013 #11 Del Skrevet 1. desember 2013 Tusen takk dere!! Anonymous poster hash: a827c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå