AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Ja, hva er egentlig en fest? Hvor høy musikk og hvor mange mennesker må det være samlet på ett sted før man kan kalle det en fest? Anonymous poster hash: b5c19...61f 1
Blod Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Man trenger ikke å være mange folk. Alkohol og musikk er ihvertfall det viktigste på en fest. 1
Gjest Raindrops Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Trenger ikke alkohol for å kunne kalles en fest.
Kara W Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 For meg er fest en uformell sammenkomst med mer enn fire personer, uten noen annet mål en å ha det gøy sammen. Alkohol og musikk er ofte vanlige ingredienser, men ingen av delene er tvingende nødvendig for min del.
Gjest Tekola Skrevet 1. desember 2013 #5 Skrevet 1. desember 2013 Ryddet for oppfordring til lovbrud. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #6 Skrevet 2. desember 2013 Minst 60 dB og 7,5 mennesker. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #7 Skrevet 2. desember 2013 Og hva er forskjell på vors, fest og nach? Anonymous poster hash: 95abd...8d8
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2013 #8 Skrevet 2. desember 2013 Fest for meg er 4-100 stykker som har pyntet seg, hører på musikk, prater og drikker alkohol.
Gjest avocadoen Skrevet 2. desember 2013 #9 Skrevet 2. desember 2013 Jeg pleier ofte å ha hjemme alene fest, og siden jeg bor alene så har jeg anledning til det veldig ofte. I dag hadde jeg det igjen siden det er 1 desember (eller blir vel i går det nå) der jeg tente lys, sang og laget en god hjortegryte. Så man trenger verken å ha alkohol eller å være flere personer for å ha fest
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #10 Skrevet 2. desember 2013 Jeg pleier ofte å ha hjemme alene fest, og siden jeg bor alene så har jeg anledning til det veldig ofte. I dag hadde jeg det igjen siden det er 1 desember (eller blir vel i går det nå) der jeg tente lys, sang og laget en god hjortegryte. Så man trenger verken å ha alkohol eller å være flere personer for å ha fest Fest for meg er 4-100 stykker som har pyntet seg, hører på musikk, prater og drikker alkohol. MEN HVA ER FORSKJELL PÅ VORS FEST OG NACH? Anonymous poster hash: 95abd...8d8
MajorasMaske Skrevet 2. desember 2013 #11 Skrevet 2. desember 2013 (endret) En fest er en sosial sammenkomst der målet er å ha det gøy. Et party derimot er samme greia men, med minst 4 forskjellige typer rusmidler tilstede.. Endret 2. desember 2013 av MajorasMaske
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2013 #12 Skrevet 2. desember 2013 En fest er man på hele kvelden og deler av natta, men man kan havne på byen. Fors er hos noen før ut på byen og nach er hos noen etter byen. Trodde dette var noe "alle" visste? 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #13 Skrevet 2. desember 2013 Og hva er forskjell på vors, fest og nach? Anonymous poster hash: 95abd...8d8 Vors og nach er sammenkomst før og etter et mål; en tur på byen, konsert, fest, f. eks. Fest er et eget arrangement som er et mål i seg selv. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc 1
Gjest avocadoen Skrevet 2. desember 2013 #14 Skrevet 2. desember 2013 MEN HVA ER FORSKJELL PÅ VORS FEST OG NACH? Anonymous poster hash: 95abd...8d8 Du trenger ikke rope. Vors-før Fest-hovedgreia Nach-etterpå Nach er av og til lik sex da har jeg fått med meg. Og jeg skjønner meg ikke på folk som drar først på vors klokka 7 og så er de på byen til klokka 3:30 og så drar de på nach til klokka 7 om morgenen. Det er ganske sykt. Fors/vors kan også ofte utvikle seg til festen da, og det er ikke alltid jeg har kommet meg til selve festen for vorset har tatt så av. Men det er en stund siden nå. Jeg har slutta å drikke rein sprit nå
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #15 Skrevet 2. desember 2013 jeg vet jo at vors er før og nach er etterpå, men la oss si hjemmefester, jeg har vært på både vors og nach som jeg like så greit kan kalle for fest. er det et klokkeslett grensen går?? oss som ikke drar ut på byen.. Anonymous poster hash: 95abd...8d8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #16 Skrevet 2. desember 2013 jeg vet jo at vors er før og nach er etterpå, men la oss si hjemmefester, jeg har vært på både vors og nach som jeg like så greit kan kalle for fest. er det et klokkeslett grensen går?? oss som ikke drar ut på byen.. Anonymous poster hash: 95abd...8d8 Hvis det ikke er planlagt at vorset er en "forberedelse" for noe etterpå, så er det en fest. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #17 Skrevet 2. desember 2013 Hvis det ikke er planlagt at vorset er en "forberedelse" for noe etterpå, så er det en fest. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc jeg har dratt på nach uten å ha vært på fest.. Anonymous poster hash: 95abd...8d8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #18 Skrevet 2. desember 2013 jeg har dratt på nach uten å ha vært på fest.. Anonymous poster hash: 95abd...8d8 Nach er etter et arrangement eller sammenkomst, og folk har vanligvis drukket før de har nach. Om ingen der har vært på noe før den dagen, er det bare en veldig sen sammenkomst eller fest. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #19 Skrevet 2. desember 2013 Nach er etter et arrangement eller sammenkomst, og folk har vanligvis drukket før de har nach. Om ingen der har vært på noe før den dagen, er det bare en veldig sen sammenkomst eller fest. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc Eller h*n kunne ikke være med på selve festen og gikk rett på nach. Anonymous poster hash: bd78f...2af
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2013 #20 Skrevet 2. desember 2013 Eller h*n kunne ikke være med på selve festen og gikk rett på nach. Anonymous poster hash: bd78f...2af Ja, men nach er etter noe og da vil h*n møte med andre folk som har vært på eller arrangert noe festivt eller sosialt sammen tidligere. Så poenget står fortsatt. Er det den første sammenkomsten for noen, kan det fortsatt være et nach. Er det den første sammenkomsten for alle, er det en fest med en veldig sen start. Anonymous poster hash: ad0b6...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå