AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Har i flere måneder pratet med en mann på et datingsted. Vi har flere ganger pratet om å møtes og avtalt møter, hver gang har noe kommet i veien. Han beklager seg alltid, med en god grunn og sier hvor virkelig han ønsker å treffe meg. Det er snakk om å møtes for sex, ikke forhold. Han har barn og jeg ønsker ikke å involvere meg i en ny familie, jeg kan stifte min egen (er en del yngre). Han er 30 jeg er 20. Vi skriver en del og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han ikke bare kan møte meg? Er dette en kjent sak? Trodde det var mest jenter som drev på sånn jeg.. Anonymous poster hash: 69b3a...e73
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 ingen som leser en gang:P ingen :-O Den tittelen fenget tyhdeligvis ikke... Anonymous poster hash: 69b3a...e73
Gjest Gresshoppesang Skrevet 30. november 2013 #3 Skrevet 30. november 2013 Dersom dere har skrevet sammen lenge og fortsatt ikke møtt hverandre, er det første som slår meg at han har lyst til å se m han finner noe bedre å møte. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Teorier: - Han har dame eller kone og har derfor problemer med å finne en anledning - Han snakker med flere og veier for og imot, eller legger planer om hverandre - Han har genuint vært opptatt Heller mot den første. Anonymous poster hash: 74e2b...b54 3
kareen Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Kanskje han er beskjeden? Fortell han at du blir usikker av usikkerheten hans.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #6 Skrevet 30. november 2013 Han har ikke kone eller dame.Har konfrontert han med det og spurt om han er beskjeden, men nei da. Det sier han at han ikke er og da refererer han bare til den ENE gangen (mot de femti) jeg ikke kunne stille. Jeg avviste da forespørselen der og da. Lagde ingen avtale, slik som han bruker, for så å avlyse. HMM! ts Anonymous poster hash: 69b3a...e73
kareen Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 (endret) Da hadde jeg sagt at enten får dere møtes ellers så går jeg videre! Endret 30. november 2013 av kareen 1
Lea2 Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Kanskje "bare sex" ikke er hans greie? Eller at bare sex høres lurt ut der og da, men at det ikke høres like lurt ut når det kommer til stykket?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Er dette en kjent sak? Trodde det var mest jenter som drev på sånn jeg.. Ja, dette er kjent og er beskrevet av Parmenides allerede 500 f.kr. Anonymous poster hash: 619a9...c0a 2
Marie90 Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Du sier at dette begynner å bli for dumt og at du ikke kjøper unnskyldningene. Jeg tror forøvrig ikke på at han ikke har dame. Be ham sette en avtale og si at det er siste sjanse, eller så går du utifra at det er noe galt (som at han er opptatt). 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Hvis dere bare skal møtes for sex er det kanskje ikke så nøye at det blir akkurat han? Anonymous poster hash: 705ba...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #12 Skrevet 30. november 2013 Jeg har også vært borti en slik. Han avlyste alltid, og jeg sa klart ifra at jeg ikke finner meg i slikt gang på gang. Han fortsatte å invitere, men jeg mistet helt interessen. Ryktene sa at han var sjenert. Det hjelper lite når han ikke engang tør å møte opp. Anonymous poster hash: 9cbf8...3ab 2
Sandie Skrevet 1. desember 2013 #13 Skrevet 1. desember 2013 Tipper han kun er ute etter oppmerksomheten din og litt tidsfordriv i hverdagen! Det finnes mange slike på datingsider på nettet og de har ofte ingen planer om å noengang møte opp til avtalene de lager.Jeg ville gått videre.
Gjest Touchdown Skrevet 1. desember 2013 #14 Skrevet 1. desember 2013 Drit i han. Det finnes bedre kandidater der ute som kommer som avtalt (no pun intended)
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2013 #15 Skrevet 4. desember 2013 Jeg gjorde det. Jeg ga han et ultimatum. Det endte med at jeg dreit i han. Synd for han! ts Anonymous poster hash: 69b3a...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå