heiduderborte Skrevet 30. november 2013 #1 Skrevet 30. november 2013 Akurat drukket opp nesten 2 biola kartonger, men så fant jeg denne linken: http://www.tv2.no/underholdning/syrnet-melk-har-bakterier-fra-brystmelken-til-en-dame-i-andesfjellene-4127399.html
Berit Skrevet 30. november 2013 #2 Skrevet 30. november 2013 Synes det høres veldig bra ut. Prosessen og behandlingen gjør at det ikke bærer noe smittsomt med seg. Hadde det vært bedre om alt bare var kunstig fremkalt bakterier?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2013 #4 Skrevet 30. november 2013 Det er bare bakterier, så du drikker verken brystmelk eller avføring. Anonymous poster hash: b43a9...adf 3
Gjest Badebuksa Skrevet 30. november 2013 #5 Skrevet 30. november 2013 Det er bare bakterier, så du drikker verken brystmelk eller avføring. Anonymous poster hash: b43a9...adf Neida. Ikke farlig. La oss drikke vinen som har gjæret ved hjelp av gjær fra tannsnerket til en 58-åring fra Oslo øst og, yes? 2
Gjest Raindrops Skrevet 30. november 2013 #7 Skrevet 30. november 2013 Ser ikke problemet. Jeg liker fortsatt biola.
Sillicious Skrevet 30. november 2013 #8 Skrevet 30. november 2013 Biola hjelper meg alltid, så spiller ingen rolle for meg hva som er i så lenge det hjelper
Supraspinatus Skrevet 30. november 2013 #9 Skrevet 30. november 2013 Slike bakteriekulturer er ganske bra for deg. Sukkeret de tilsetter i fleng til biola er ikke fullt så gunstig. Det finnes studier som viser at tarmflora har mye å si for utvikling for enkelte "livsstilsykdommer". Det finnes til og med studier med mus uten tarmflora som både har fått transplantert avføring fra overvektige mus og fra slanke mus der de "adopterer" egenskaper fra den musen de får transplantasjonen fra. Ganske interessant, men likefullt musestudier. Selv velger jeg heller naturellversjonene av syrnede melkeprodukter, eller probiotikakulturer via pilleform. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. november 2013 #10 Skrevet 30. november 2013 Oj takk for påminnelse. Jeg må kjøpe mer Biola Jeg er ganske sikker på at en god del annen matvare vi får i oss, er værre fremstilt enn dette 1
Silfen Skrevet 30. november 2013 #11 Skrevet 30. november 2013 Til og med nyfødte på heftige antibiotikakurer får Biola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå