Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en jente i midten av tyveårene som har et problem. ( Siden dette ble et langt innlegg kan du lese det i uthevet skrift for kortversjonen , men blir veldig glad om noen tar seg tid til å lese hele og komme med noen råd)

Jeg opprettet for ikke lenge siden en profil på.... et datingsted på nett... Fikk mye treff og mange hendvenslser. Av disse var spesielt tre gutter jeg begynte å snakke mye med. La oss kalle de Per , pål og Espen.

Det utviklet seg til mye teksting med og flørting mellom meg og alle disse tre. De er tre hyggelig gutter og jeg liker dem alle veldig godt.

I forrig uke møte jeg Per. Høy, mørk , kjekk og en jeg kunne tatt med hjem på middag til foreldrene mine. Han kom hjem til meg. Det var film, vin, kose og kysse på sofaen. Det endte med at han overnattet. Vi hadde nesten sex, men av ulike grunner som jeg ikke vil gå inn på her funket det ikke helt det med sexen, litt flaut, men han var veldig søt rundt det, og taklet det veldig bra. Kvelden med Per var veldig hyggelig.

Per har sagt han vil møte meg igjen. Jeg vil gjerne møte han igjen også og vi har avtalt at han skal komme til meg igjen i morgen.

I går møtte jeg Pål. Pål er hådtverker, han er morsom, kanskje litt masete men det er vel fordi han er interssert. Vi tok en øl , så en film og gikk tur. Vi kysset..flere ganger..mye... Jeg hadde det hyggelig og det tror jeg han hadde også. Pål vil også møte igjen.

Så har vi Espen som jeg enda ikke er møtt men som virker kjempe hyggelig og ser så søt ut på bilde og som jeg virkleig følte jeg connecta med når jeg tastet med han...Samtalene med han har vært mer personlig en med de to andre. Han har ikke skrevet til meg så mye de siste dagene men han har jobb og studie akkuratt som meg så... Espen er 22-23 og et par år yngre en meg motsettning til Per og pål som er et par år eldre og i slutten av tyveårene.

Jeg har altså hatt kun 1 date med Per og kun 1 date med Pål. Det altså er ikke sånn at jeg er "sammen" med noen av de, enda....

Jeg egentlig en trofast person som ønsker et fast monogamt forhold, men føler at jeg trenger å møte hver av guttene disse guttene et par ganger til før jeg kan satse på en av dem 100%. Samtidig føler jeg at jeg er litt utro og at jeg går bak ryggen på guttene.

Hva gjør jeg????? Er det ok av meg å møte guttene flere ganger når det kun er på flørte/tidlig date stadiet? kan jeg fortsette å date alle guttene litt til , frem til jeg vet hvem av dem jeg vil velge? burde jeg si noe om dette til guttene? Burde jeg kun fortsette å date en fra nå av? Noen formening om hvem av dem såfall?

Endret av r0llz
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv flørter med tre menn. Føler kanskje det blir litt feil, men så tenker jeg: Så lenge jeg ikke puler alle tre, så er det vel kanskje greit? Man er jo singel og skal finne den man passer best med.

Men IKKE si det til datene dine. De har ikke noe med hva du gjør med hvem. Bare fortsett slik til du finner ut hvem du vil satse 100% på. Er ikke noe galt i det :) Jeg vet at jeg vil ha han ene mest, men klarer likevel ikke å kutte ut de to andre, så da har jeg bare bestemt meg for å date alle tre til jeg kommer til et punkt der hvor jeg VET hvem jeg vil ha.

Bare ikke ha sex med alle. Jeg har hatt sex med en av dem og det holder. De to andre får nøye seg med kyss. Og nei, det er ikke han jeg liker best som jeg har sex med :P

Anonymous poster hash: c6d1c...549
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er ille dersom du kysser alle guttene.... Æsj. Jeg mener det er kun rett å date en om gangen. Og dersom det ikke funker date en ny osv. Ville du likt å høre at mennene du møtte drev på som deg?

Anonymous poster hash: 8133f...ead

Skrevet

Jeg synes egentlig du gikk for langt med førstemann til at du kan date flere før du har avsluttet med ham. Jeg vet dere ikke hadde sex, men hvis dere prøvde, overnattet sammen og dere har avtalt å møtes igjen, så ville ikke jeg datet flere. Min grense går der. Jeg kunne nok kysset noen på date og så samtidig datet andre, men det også er litt på kanten synes jeg. Magefølelsen min pleier å være god og jeg har aldri vært i den situasjonen heldigvis.

Anonymous poster hash: 24a3d...54a
Skrevet (endret)

Jeg tenker at om man er på en dateing side så må det være greit å møte flere in real live .. Innleder man et forhold der det begynner å ligne et forhold så bør man kanskje avslutte kontakten med de andre... Og da også tasteflørtingen på nett.. Men, er du i tvil om det du gjør er stuerent: spør (gjerne før dere møtes for første gang ) om når de mener man går eksklusive for kun en person

Endret av Lexandra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...